קונה ברזל בחריש

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר


קונה ברזל בחרישכיום אנשים רבים הפכו למודעים לגבי איכות הסביבה ולגבי מחזור. אחת האופציות שעומדות לפניכם היא למחזר ברזל. קיימות חברות רבות של מחזור שקונות ברזל מעסקים או אנשים. על קונה ברזל בחריש נרחיב במאמר הבא. 

 

קונה ברזל בחריש- פסולת ברזל

פסולת ברזל היא פסולת שכוללת חלקי ברזל ישנים. למעשה, כל ברזל שנעשה בו שימוש קודם נחשב לפסולת ברזל. פסולת ברזל כוללת כל מה שעשוי ברזל- מכוניות ישנות, סורגי חלונות, גדרות, מעקות של מדרגות ועוד. במידה שיש לכם פסולת ברזל תוכלו לחפש קונה ברזל בחריש שיקנה את הפסולת לצורך מחזור. קיימות חברות רבות שמחפשות לקנות ברזל לצורך מחזור. 

 

קונה ברזל בחריש- מחזור ברזל

מחזור ברזל מתבצע במפעלים מיוחדים בהם יש תנורים שמגיעים לטמפרטורות גבוהות במיוחד של 1,800 מעלות. במסגרת תהליך המחזור הברזל יותך ויוצק לתבניות על מנת ליצור מוצרי ברזל חדשים. אם יש לכם כמות גדולה של ברזל ואתם מעוניינים למחזר אותו תוכלו למכור את הברזל שברשותכם לחברת מחזור מתאימה. מדובר בחברות שפועלות על תקן של קונה ברזל. 

על מנת למכור את הברזל יש ליצור קשר עם החברה. החברה תגיד לנקודת האיסוף של הברזל, תפנה את הפסולה ותשלם לכם על כמות הברזל שקונה. רוב החברות שקונות ברזל גם ממחזרות אותו. 

קונה ברזל בחריש- תהליך המחזור

תהליך המחזור של ברזל הוא תהליך בו לוקחים את פסולת הברזל ומחדשים אותה למוצר חדש. במסגרת תהליך המחזור, חברות המחזור מפרקות את הברזל הישן. לשם כך יש להתיך את הברזל בטמפרטורה גבוהה מאוד. לשם כך יש להשתמש בתנורים חמים מאוד שמסוגלים להגיע לטמפרטורות גבוהות של 1,600 מעלות צלזיוס לפחות. חום נמוך יותר לא יאפשר להתיך את הברזל. את פסולת הברזל יש להכניס לתנורים החמים עד שהוא הופך לנוזל. לאחר התכת הברזל והפיכתו לנוזל, יש לצקת אותו לתבנית או לשבלונה חדשה שיאפשרו את עיצובו החדש. לאחר מכן, הברזל יתקרר ויישאר בצורה החדשה. חברת המחזור תזרים את הברזל הממוחזר למעגל הייצור כחומר גלם חדש. 

 

קונה ברזל בחריש- יתרונות של מחזור ברזל

למחזור ברזל יש יתרונות רבים. ריכזנו לכם את היתרונות הבולטים- 

  • שמירה על איכות הסביבה

היתרון המרכזי של מחזור ברזל הוא היכולת לשמור על איכות הסביבה. כיום המודעות של אנשים רבים לשמירה על איכות הסביבה עלתה באופן משמעותי. רבים מחפשים דרכים לשמור על איכות הסביבה בלי לשנות את אורח החיים שלהם ומחזור ברזל הוא אחת הדרכים היעילות לכך. איך זה מתאפשר?

על מנת לייצר ברזל יש להשתמש במכרות ברזל שנחשבים למשאב טבע. כאשר משתמשים במכרות הברזל אנחנו למעשה מעלימים את משאב הטבע מהעולם. בנוסף, תהליך הפיכת הברזל מטבעי לתעשייתי כולל זיהום סביבתי רב מאחר שמצריך חימום ובעירה של הברזל. אנרגיית החום מזהמת את הסביבה ופולטת רעלים רבים לאוויר. בסוף התהליך, הפסולת שנוצרה מוטמנת באדמה וכך גם האדמה מזדהמת. כמו כן, תהליך ההתכלות של ברזל אורך אלפי שנים במהלכם הברזל ממשיך לזהם את האדמה. כאשר בוחרים למחזר ברזל ניתן לשמור על איכות הסביבה במספר דרכים- משתמשים בברזל ישן ולכן אין צורך להמשיך לבזבז את מכרות הברזל, אין צורך בזיהום סביבתי על מנת להפוך את הברזל לתעשייתי וייצור הפסולת פוחת. כך ניתן להפחית את הזיהום האווירי ואת זיהום האדמה באופן משמעותי.

  • שמירה על חומרי גלם

כפי שציינו, על מנת לייצר ברזל יש להשתמש במכרות ברזל. מכרות הברזל הולכים ונעלמים ולכן חשוב לשמור עליהם כמשאב טבע. ככל שמכרות הברזל נעלמים כך הביקוש לברזל הופך לגדול יותר מההיצע והמחיר שנאלץ לשלם על ברזל יעלה. לכן, כאשר בוחרים למחזר ברזל ניתן לחסוך בשימוש במשאבי הטבע. מחזור ברזל מאפשר לנו לשמור על מכרות הברזל ולמנוע עליית מחירים. 

  • הוזלת עלויות

תהליך ייצור הברזל הוא תהליך יקר. כמו כן, מלבד לייצור ברזל, פעמים רבות יש לשלם על ייבוא ברזל. המחירים של ייבוא הברזל הם לא תמיד זולים מאחר שכוללים גם תשלום מס ייבוא ועוד. לכן, כאשר בוחרים למחזר ברזל ניתן לחסוך את העלויות הרבות של תהליך הייצור ואת עלויות הייבוא של הברזל. כאשר נוזיל את עלויות ייצור הברזל ולא נשלם על ייבוא ומס ייבור, נוכל להוביל להוזלת העלויות של הברזל. 

 

קונה ברזל בחריש- בחירת חברה

כאשר אתם בוחרים חברה שתקנה ברזל חשוב לקחת בחשבון מספר פרמטרים שונים- 

  • חברה שתאסוף את הפסולת- במידה שאתם מוכרים פסולת ברזל לחברה מסוימת חשוב לוודא שמדובר בחברה שתאסוף את פסולת הברזל. כך לא תאלצו לשלם על הובלה. לשם כך חשוב לוודא שמדובר בחברה מקצועית שמתמחה באיסוף ברזל ושפועלת בהתאם לחוקים הנדרשים לאיסוף ברזל. 
  • ניסיון- ההמלצה היא לבחור בחברה עם ניסיון בתחום פינוי פסולת ברזל. בחרו בחברה מנוסה שיודעת כיצד להתנהל ושתפנה את הפסולת באופן מקצועי ומהיר. לשם כך בררו מה הניסיון של החברה ובמה היא מתמחה. 
  • מחיר- פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא המחיר שתשלם החברה עבור פסולת הברזל שברשותכם. המחיר משתנה בהתאם לגורמים שונים ולכן חשוב לוודא שאתם בוחרים בחברה אמינה שתציע לכם תמורה הולמת עבור פסולת הברזל שברשותכם. חברה לא אמינה עלולה לשקר בנוגע לאיכות הברזל על מנת לשלם לכם פחות, לכן חשוב לוודא זאת מראש. לשם כך תוכלו לבצע השוואת מחירים על מנת לקבל מושג על המחירים בשוק.

קונה ברזל בחריש- מחיר

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה למכור ברזל מאחר שהמחיר משתנה בהתאם לגורמים שונים בהם איכות הברזל. החברות השונות ישלמו בהתאם לכמות הברזל שאתם מוכרים ולאיכות שלו. באופן ממוצע, המחיר שייגבה עבור טון ברזל ינוע בין 250 לבין 400 שקלים, בהתאם לאיכות הברזל. 

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר

לוגו המרכז למיחזור

המרכז למיחזור

מחפשים חברה אמינה ומקצועית לטיפול בפסולת וגרוטאות מתכת שלכם? הגעתם למקום הנכון! אנו החברה המובילה בישראל לפינוי מתכות, פירוק ומחזור. השירותים שלנו כוללים קניית גרוטאות ברזל, גרוטאות אלומיניום, גרוטאות נחושת ומתכות נלוות אחרות במחיר הטוב ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

מדוע מיחזור הוא חיוני לקיימות ושימור מאגרי מים

מים הם משאב נדיר, ושימורם הפך בראש סדר העדיפויות ברחבי העולם. בישראל, מדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, יש חשיבות עליונה לשמירה על מאגרי המים. מיחזור מים הופיע כאסטרטגיה חיונית לשמירה על אספקת מים בת קיימא לאומה. באמצעות יישום טכנולוגיות חדשניות ושיטות ניהול אפקטיביות, למיחזור תפקיד חיוני בהבטחת אורך החיים והיעילות של מאגרי המים.

לקריאת המאמר »

נוהלי הריסה וניהול פסולת

בעולם של היום, שבו הדאגות הסביבתיות עומדות בראש דיונים רבים, חיוני לתת עדיפות לשיטות קיימא בכל התעשיות. להריסת מבנים ולניהול הפסולת הנוצרת במהלך התהליך יכולה להיות השפעה משמעותית על הסביבה. על ידי יישום נוהלי הריסה וניהול פסולת בר קיימא, נוכל להפחית את טביעת הרגל הסביבתית שלנו ולתרום לעתיד ירוק יותר.

לקריאת המאמר »

המדריך האולטימטיבי לבחירת חברת ניקיון משרדים הטובה ביותר

בכל הנוגע לשמירה על שטח משרד נקי ומאורגן, שכירת חברת ניקיון משרדים מקצועית היא חיונית. זה לא רק מבטיח סביבת עבודה בריאה ופרודוקטיבית, אלא גם חוסך זמן ומאמץ לעובדים שיכולים להתמקד במשימות שלהם מבלי לדאוג לניקיון. עם זאת, עם מספר רב של חברות ניקיון בשוק, כיצד תבחרו את הטוב ביותר עבור המשרד שלכם? מדריך מקיף זה ידריך אותך דרך הגורמים המכריעים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה.

לקריאת המאמר »

10 טיפים לשמירה על המשרד שלך נקי – חברת ניקיון משרדים פרמייר בפתח תקווה חושפת הכל

בכל הנוגע לשמירה על משרד נקי ומאורגן, אין למי לפנות יותר מאשר חברת ניקיון משרדים המובילה של פתח תקווה. עם שנים של ניסיון וצוות של אנשי מקצוע מסור, יש לנו את המומחיות להבטיח שסביבת העבודה שלך תהיה תמיד נקייה ונוצצת. במאמר זה, נשתף אתכם ב-10 טיפים חיוניים שיעזרו לכם לשמור על המשרד שלכם במצב 

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!