יצירה בזכוכית – פעילות עם ילדים

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר

חשוב לזכור כי כאשר אנו משליכים כלי מזכוכית לאשפה, הוא אולם עתיד להישבר לרסיסים, אך רסיסי זכוכית אלה כנראה שלעולם לא יתפרקו.
זכוכית לא מזהמת את הקרקע ומי התהום, אך היא תופסת נפח בלתי מתכלה באשפה שאנו משליכים. כיום ניתן לבצע מיחזור זכוכית לצורך מילוי מחדש וזאת אפילו בתמורה של 25 אגורות לבקבוק. אולם, פתרון זה אינו עובד עם כלי זכוכית נוספים ולעיתים, בשל עצלות בעיקר, אינו עובד עם בקבוקי הזכוכית שנערמים בביתנו.

להלן מספר הצעות מעניינות למיחזור כלי זכוכית שבהם יוכלו לקחת חלק הקטנטנים:

קונצרט בקבוקים

אוספים בקבוקי זכוכית, מומלץ שיהיו לפחות שמונה כמספר התווים, אך כל המרבה הרי זה משובח. ממלאים את הבקבוקים במים, כל אחד בגובה שונה. לבעלי אוזן מוזיקלית, ניתן יהיה ליצור את סולם התווים במדויק ואם לא ניתן להקיש על הבקבוקים בכלי הקשה שונים (מזלגות, כפות פלסטיק, קיסמים וכו') וליצור קונצרט.

מילוי חול צבעוני

אוספים חול מהים ומחלקים לקבוצות, על כל קבוצה מטפטפים 4-5 טיפות צבע מאכל ומערבבים היטב. כשהצבע מתפשט לכל הגרגירים בוחרים בקבוק זכוכית שקוף וממלאים אותו בשכבות חול צבעוניות.

מילוי קטניות בבקבוק

ניתן למלא בקבוקים שקופים בשכבות של קטניות שונות: עדשים ירוקות או אדומות, חומוס, אפונה, אורז, גרעיני תירס וכו'. לחלופין אפשר למלא בקבוקים במילוי של זיתים, פלפלים, פרוסות לימון או תפוז וכו' ומעל הכל למזוג שמן זית לשימור.

בקבוק מפוסל

ניתן לצפות בקבוק זכוכית בשכבת דס אחידה, מעליה ניתן להרכיב תוספות שונות. כשהדס מתייבש ניתן לצבוע או לצייר בצבעי גואש. הבקבוקים יכולים להפוך ל: פרצוף, פרח, עץ וכו'.

צנצנת עוגיות מעוצבת

לוקחים צנצנת זכוכית שהפתח שלה מספיק גדול להכניס אליו יד בקלות. לוקחים טפט (נייר שצידו האחד דביק) וגוזרים אותו בכל צורה שנראית לכם (ציפור, כוכב, לב וכו'). מדביקים את הטפט על הצנצנת ועוברים על קצוות הצורה עם טוליפ (כך נוודא שהטפט לא יתקלף מעל פני הצנצנת). כותבים על גבי הצנצנת באמצעות הטוליפ "עוגיות" ומחכים לייבוש. ניתן ליצור צנצנות לפסטה, דגני בוקר וכו'.

צנצנת דבש בצורת דבורה

לוקחים צנצנת ריקה של גרבר, משרים במים חמים ומורידים את התווית. לאחר הייבוש לוקחים איזולירבנד בצבע שחור ואיזולירבנד בצבע צהוב ומלפפים על הצנצנת סיבוב שחור, סיבוב צהוב- כך יוצרים את בטן הדבורה. על פקק הצנצנת מדביקים באמצעות דבק פלסטי חצי עיגול קלקר צבוע גואש שחור. על העיגול נועצים מחושים צהובים העשויים ממנקי מקטורות, מדביקים עיניים זזות ומציירים חיוך עם טוליפ אדום. כך קיבלנו צנצנת דבש בצורת דבורה.

כד פרחים מעוצב

לוקחים צנצנת עמוקה ומתאימים לה פיסת בד מרובעת בגודל המתאים לכיסויה. מניחים את הצנצנת במרכז הבד ומושכים אותו כלפי מעלה. את הבד קושרים על גבי הצנצנת בקש או בסרט צבעוני. את הקצוות המיותרים גוזרים עד לגובה הצנצנת. ניתן לקשט באמצעות טוליפים והדבקת אבנים.

בית לנר

לוקחים צנצנת בעלת בסיס רחב. את הצנצנת ניתן לצבוע בצבעי זכוכית מיוחדים או להדביק טפט צבעוני-שקוף. מכניסים לתוך הצנצנת נר אשר יאיר את החדר באור צבעוני.

פסיפס

כאשר עובדים בשברי זכוכית יש לנקוט במשנה זהירות! לוקחים לוח עץ או קרטון ומציירים ציור בקווים פשוטים (לב, כוכב, עץ, פרפר וכו'). מורחים דבק על גבי הציור ומדביקים עליו שברי זכוכית צבעוניים ליצירת פסיפס צבעוני ומשגע.

לקריאה נוספת: תהליך מיחזור זכוכית.

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר

לוגו המרכז למיחזור

המרכז למיחזור

מחפשים חברה אמינה ומקצועית לטיפול בפסולת וגרוטאות מתכת שלכם? הגעתם למקום הנכון! אנו החברה המובילה בישראל לפינוי מתכות, פירוק ומחזור. השירותים שלנו כוללים קניית גרוטאות ברזל, גרוטאות אלומיניום, גרוטאות נחושת ומתכות נלוות אחרות במחיר הטוב ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

מדוע מיחזור הוא חיוני לקיימות ושימור מאגרי מים

מים הם משאב נדיר, ושימורם הפך בראש סדר העדיפויות ברחבי העולם. בישראל, מדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, יש חשיבות עליונה לשמירה על מאגרי המים. מיחזור מים הופיע כאסטרטגיה חיונית לשמירה על אספקת מים בת קיימא לאומה. באמצעות יישום טכנולוגיות חדשניות ושיטות ניהול אפקטיביות, למיחזור תפקיד חיוני בהבטחת אורך החיים והיעילות של מאגרי המים.

לקריאת המאמר »

נוהלי הריסה וניהול פסולת

בעולם של היום, שבו הדאגות הסביבתיות עומדות בראש דיונים רבים, חיוני לתת עדיפות לשיטות קיימא בכל התעשיות. להריסת מבנים ולניהול הפסולת הנוצרת במהלך התהליך יכולה להיות השפעה משמעותית על הסביבה. על ידי יישום נוהלי הריסה וניהול פסולת בר קיימא, נוכל להפחית את טביעת הרגל הסביבתית שלנו ולתרום לעתיד ירוק יותר.

לקריאת המאמר »

המדריך האולטימטיבי לבחירת חברת ניקיון משרדים הטובה ביותר

בכל הנוגע לשמירה על שטח משרד נקי ומאורגן, שכירת חברת ניקיון משרדים מקצועית היא חיונית. זה לא רק מבטיח סביבת עבודה בריאה ופרודוקטיבית, אלא גם חוסך זמן ומאמץ לעובדים שיכולים להתמקד במשימות שלהם מבלי לדאוג לניקיון. עם זאת, עם מספר רב של חברות ניקיון בשוק, כיצד תבחרו את הטוב ביותר עבור המשרד שלכם? מדריך מקיף זה ידריך אותך דרך הגורמים המכריעים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה.

לקריאת המאמר »

10 טיפים לשמירה על המשרד שלך נקי – חברת ניקיון משרדים פרמייר בפתח תקווה חושפת הכל

בכל הנוגע לשמירה על משרד נקי ומאורגן, אין למי לפנות יותר מאשר חברת ניקיון משרדים המובילה של פתח תקווה. עם שנים של ניסיון וצוות של אנשי מקצוע מסור, יש לנו את המומחיות להבטיח שסביבת העבודה שלך תהיה תמיד נקייה ונוצצת. במאמר זה, נשתף אתכם ב-10 טיפים חיוניים שיעזרו לכם לשמור על המשרד שלכם במצב 

לקריאת המאמר »

הכירו מקרוב את קסמם של מטבחי הגינה

הגינה היא חלק בלתי נפרד מהבית שלכם ואתם נהנים ממנה מאוד? רוצים להפוך כל ארוחה שלכם בגינה לעוד יותר נוחה? אם כך, כדאי שתדעו: הדרך הנכונה לעשות זאת היא לקנות ולהתקין מטבח גינה שימושי. מטבחי גינה זוכים להצלחה רבה לא במקרה, שכן הם נוחים מאוד לשימוש. אפשר לשלב בהם כיריים, מטבח ואפילו ברביקיו, כך שאין ספק שהשימוש בהם יכול להקל על הכנת כל ארוחה שתבקשו. זו הסיבה שבגללה היום בהרבה מאוד בתים אנחנו רואים מטבחי חוץ וגינה, אז למה שלא תזמינו גם אתם מטבח גינה איכותי?

לקריאת המאמר »

צפון -שרון

מרכז-דרום

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!