מחיר טון ברזל– אחד מסוגי הפסולת הנפוצים בעולם

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר

מחיר טון ברזלמחיר טון ברזל ייתכן כי הגרוטאות שלכם בבית שוות אחלה כסף!

בין אם מדובר על עליית הגג בבית של ההורים שעמוסה במאות פריטים שלא נמצאים בשימוש, בין אם הגינה שלכם מלאה עד אפס מקום בזבל שאבא לא מוכן לזרוק לפח, או רהיטים רבים שלא נמצאים בשימוש בבית ואמא לא מוכנה להיפתר מהם רגשית ייתכן שכל אלה שווים עבורכם סכום כסף מכובד ביותר. הסיבה לכך הינה שכיום, ניתן להרוויח כסף על מיחזור של ברזל, מתכות שונות, ושל מחיר טון ברזל. רוצים לדעת למה פסולת של ברזל שווה כל כך הרבה כסף? מה היא הסיבה לכך שמיחזור ברזל הוא נושא כל כך חם בשנים האחרונות, כיצד מיחזור ברזל תורם למאבק כנגד משבר האקלים, ומה הוא המחיר הנפוץ כיום על מחיר טון ברזל? תשובות לכל השאלות הללו ועוד, בכתבה ובשורות שלפניכם.

מה מייצרים מברזל ולמה?

ברזל נחשבת לאחת המתכות הכי חשובות ופופולאריות בעולם. מדובר במתכת יציבה, חזקה ויחד עם זאת גמישה, כך שניתן לייצר ממנה מגון רחב של מוצרים לרבות מעקות, שערים ידניים וחשמליים, גדרות, מוצרי פרזול מסוגים שונים, אביזרים לבית, מוצרים שונים לתעשיית הרכב ועוד. חשוב לזכור כי מוצרים העשויים מברזל מחזיקים שנים רבות זמן מעמד, משום שמדובר במתכת עמידה, ויחד עם זאת, במגע עם האוויר יש לה נטייה לצבור קורוזיה, ולכן חשוב לתחזק אותה כמו שצריך. חיסרון נוסף של ברזל הוא במשקל שלה ולכן היא לא מתאימה למוצרים קלים

מחיר טון ברזל פסולת מתכתית כגון פסולת של ברזל היא אחד מסוגי הפסולת הגדולים והמזהמים ביותר בעולם כיום

אם וכאשר מסתכלים על ייצור הפסולת העולמי, ואילו מנתחים טיפה לעומק את סוגי הפסולת שקיימים בעולם, אזי שנבין מהר מאוד ובמהרה כי פסולת מתכתית, כגון בין היתר פסולת ברזלית, מהווה את אחד מסוגי הפסולת הכי נפוצים כיום בעולם, ומדובר על נתון אשר נמצא בצמיחה, הולך וגדל, מהר מאוד במיוחד בשנים האחרונות. חישבו על זה ככה העולם של היום נהיה טכנולוגי יותר מיום ליום אם בעבר בכל בית היה טלוויזיה אחת, אזי שהיום ניתן למצוא טלוויזיה כמעט בכל חדר מגורים, כיום כל בן אדם מחזיק בידיו טלפון סלולרי משל עצמו, לא כמו בעבר, והמכשירים האלקטרוניים השונים משתדרגים מיום ליום. הקידמה הטכנולוגית והתעשייתית הזאת הביאה עמה את העלייה בכמות פסולת מתכת אשר מושלכת בכל שנה, זאת בשל העובדה שמתכת וברזל, הם מרכיבים חשובים בכל עולם התעשייה.

ואם מדברים על פסולת המתכת הרבה שנוצרת בשנים האחרונות, עלינו להתייחס למפעלי התעשייה הרבים שמפיקים פסולת מתכתית רבה, ועוד, ובעצם להבין את סדר הגודל של ייצור פסולת מתכתית כיום. אתרי ההטמנה של פסולת מתכת עולים על גדותיהם, זאת כאשר כיום כבר לא נשאר מקום להטמין פסולת מתכתית חדשה, ומדובר על בעיה חמורה שעתידה לפגוע במשאבי טבע רבים, בעלי חיים, ולסייע בסופו של יום למשבר האקלים הגדול שפוקד את העולם. הפתרון לבעיה החמורה הזו היא כמובן מיחזור ברזל ומיחזור מתכות. המודעות למיחזור ברזל כיום הולכת וגדלה, ומדובר על תחום שגדל ממש מיום ליום בעולם.

מחיר טון ברזל יתרונות של מיחזור ברזל

כפי שצוין בשורות הקודמות, הפתרון לחוסר מקום באתרי אכסון הזבל העולמיים, והפתרון לבעיית האקלים שנוצרת בעקבות ייצור זבל מתכתי מוגבר על ידי בני האדם, הוא כמובן מיחזור של ברזל. מדובר על תחום שמועיל כל כך, בהמון תחומים שונים, וניתן להגיד בפה מלא שיש למיחזור ברזל יתרונות בלתי נגמרים. להלן מספר יתרונות מרכזיים של מיחזור ברזל, ושל מחיר טון ברזל:

  • מיחזור ברזל מוזיל עלויות בסופו של דבר ברזל הוא משאב טבע יקר, וכמו כל משאב טבע, הברזל הולך ופוחת מיום ליום. מיחזור ברזל מוזיל עלויות שכן ניתן להשתמש בברזל ישן, על מנת ליצור דברים חדשים.
  • ידידותי לסביבה כבר הצגנו את היתרונות הסביבתיים של מיחזור ברזל, אין צורך להוסיף על כך.
  • התמודדות עם חוסר בחומר גלם כמות הברזל שנשארת בטבע פוחתת מיום ליום. מיחזור ברזל מסייע לנו להתמודד עם זה.

מחירון מיחזור מתכות. יש לשים לב כי מחירי המתכות למיחזור הם מחירים אשר משתנים כל פרק זמן מסוים, זאת בהתאם למחירים השונים בשוק ובבורסה למתכות אשר נמצאת בלונדון.

סוג המתכת מחיר לק"ג נכון לחודש יוני 2022
אלומיניום טהור ונקי 3-7 ש"ח לק"ג
יציקות אלומיניום 3-5.5 ש"ח לק"ג
פרופיל אלומיניום נקי 4-7 ש"ח לק"ג
עופרת 3.5-5.5 ש"ח לק"ג
נחושת + פליז 9-17 ש"ח לק"ג
כסף 700-1200 ש"ח לק"ג
רידואטורים – אלומיניום + נחושת 9-13 ש"ח לק"ג
נחושת 18-35 ש"ח לק"ג
נירוסטה בערך 5 ש"ח לק"ג
ברונזה 19-17 ש"ח לק"ג

איך ממחזרים ברזל?

מדובר בתהליך יחסית פשוט מצד אחד, אך מורכב בהיבט המקצועי. את מוצרי הברזל שרוצים למחזר מכניסים אל תוך תנורים מאוד גדולים שפועלים בטמפרטורות גבוהות במיוחד. לאחר מכן, הברזל הופך להיות ממצב צבירה מוצק למצב צבירה נוזלי. מעבירים את הנוזל לתבניות ואז למעשה ניתן לעשות בו שימוש חוזר לייצור מוצרים. יש חשיבותרבה לתהליך המחזור, הן של מתכות באופן כללי והן של ברזל באופן ספיציפי, תהליך אשר חוסך משאבים רבים, כסף, אנרגיה ומשפר את איכות הסביבה שלנו ומקטין את הנזקים שנגרמים לה כתוצאה מתהליכים אחרים

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר

לוגו המרכז למיחזור

המרכז למיחזור

מחפשים חברה אמינה ומקצועית לטיפול בפסולת וגרוטאות מתכת שלכם? הגעתם למקום הנכון! אנו החברה המובילה בישראל לפינוי מתכות, פירוק ומחזור. השירותים שלנו כוללים קניית גרוטאות ברזל, גרוטאות אלומיניום, גרוטאות נחושת ומתכות נלוות אחרות במחיר הטוב ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

מחיר טון ברזל

מדוע מיחזור הוא חיוני לקיימות ושימור מאגרי מים

מים הם משאב נדיר, ושימורם הפך בראש סדר העדיפויות ברחבי העולם. בישראל, מדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, יש חשיבות עליונה לשמירה על מאגרי המים. מיחזור מים הופיע כאסטרטגיה חיונית לשמירה על אספקת מים בת קיימא לאומה. באמצעות יישום טכנולוגיות חדשניות ושיטות ניהול אפקטיביות, למיחזור תפקיד חיוני בהבטחת אורך החיים והיעילות של מאגרי המים.

לקריאת המאמר »

נוהלי הריסה וניהול פסולת

בעולם של היום, שבו הדאגות הסביבתיות עומדות בראש דיונים רבים, חיוני לתת עדיפות לשיטות קיימא בכל התעשיות. להריסת מבנים ולניהול הפסולת הנוצרת במהלך התהליך יכולה להיות השפעה משמעותית על הסביבה. על ידי יישום נוהלי הריסה וניהול פסולת בר קיימא, נוכל להפחית את טביעת הרגל הסביבתית שלנו ולתרום לעתיד ירוק יותר.

לקריאת המאמר »

המדריך האולטימטיבי לבחירת חברת ניקיון משרדים הטובה ביותר

בכל הנוגע לשמירה על שטח משרד נקי ומאורגן, שכירת חברת ניקיון משרדים מקצועית היא חיונית. זה לא רק מבטיח סביבת עבודה בריאה ופרודוקטיבית, אלא גם חוסך זמן ומאמץ לעובדים שיכולים להתמקד במשימות שלהם מבלי לדאוג לניקיון. עם זאת, עם מספר רב של חברות ניקיון בשוק, כיצד תבחרו את הטוב ביותר עבור המשרד שלכם? מדריך מקיף זה ידריך אותך דרך הגורמים המכריעים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה.

לקריאת המאמר »

10 טיפים לשמירה על המשרד שלך נקי – חברת ניקיון משרדים פרמייר בפתח תקווה חושפת הכל

בכל הנוגע לשמירה על משרד נקי ומאורגן, אין למי לפנות יותר מאשר חברת ניקיון משרדים המובילה של פתח תקווה. עם שנים של ניסיון וצוות של אנשי מקצוע מסור, יש לנו את המומחיות להבטיח שסביבת העבודה שלך תהיה תמיד נקייה ונוצצת. במאמר זה, נשתף אתכם ב-10 טיפים חיוניים שיעזרו לכם לשמור על המשרד שלכם במצב 

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!