פינוי פגרים במקום מורשה תוך שמירה על הסביבה

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר

פינוי פגרים של בעלי חיים חיוני לשמירה על הסביבה ולמניעת התפשטות של מחלות. סילוק הפגרים במקומות מורשים מבטיח כי התהליך עומד בתקנות וההנחיות שנקבעו על ידי המשרד לאיכות הסביבה. במאמר זה, נחקור את החשיבות של סילוק פגרים במקומות מורשים תוך הדגשת האמצעים שניתן לנקוט כדי להגן ולשמור על הסביבה.

מה אומר החוק לפינוי פגרים?

כמו כל מדינה, גם בישראל פועלים על פי חוקים ותקנות בשלל נושאים, בניהם הנושא של בריאות העם ובריאות הסביבה. כחלק מתקנות אלו, נקבע ההליך המסודר איך מפנים פגרים.

פינוי פגרים לפי חוק, מסביר כי פינוי הפגר ייעשה למקום קבורה או מקום שבו ניתן לשרוף את הפגר.

כמו כן, קבע החוק כי האחריות על פינוי הפגר חלה על האדם שהפגר נמצא בשטח שלו. כך למעשה ניתן לקבוע מתי הפינוי חל על התושבים ומתי על הרשות המקומית.

לפי תקנות אלו, במידה והפגר נמצא בתוך הגינה הפרטית שלכם, בגינת הבניין או בשטחים המשותפים לכל דיירי הבניין, האחריות היא עליהם.

במידה והפגר יימצא במדרכות, כבישים, שטחי ציבור ירוקים וכדומה, תוכלו לפנות אל הרשות המקומית של אותו אזור ולבקש פינוי.

האם הפינוי יתבצע באופן עצמאי או על ידי איש מקצוע?

פינוי של פגר בתחום אחריותכם מעמיד בפניכם את האפשרות לבצע פינוי עצמאי, אך זה דורש מכם כלי עבודה, יכולת לעמוד אל מול המראה הקשה שמדיף ברוב הפעמים גם ריח רע ומיני חיידקים ואף רימות.

לא כולם ערוכים לביצוע פינוי כזה ולכן תמיד כדאי למצוא חברה העוסקת בשירות של פינוי פגר כולל הטמנה.

איפה מבצעים את ההטמנה של הפגר?

הטמנה של פגר חייבת להיות במקומות שמורשים לכך. זוהי חלק מהאחריות הסביבתית כלפי הטבע והאנשים שגרים במדינה.

במשרד להגנת הסביבה ניתן למצוא רשימה של אתרי הטמנה בפרישה ארצית. יש לשים לב כי לא כל אזור המיועד למחזור הוא גם אתר הטמנה ויש לגשת רק למיקומים שבהם ניתן לטמון פגרים.

למה יצרו מקומות הטמנה מיוחדים?

הסיבה העיקרית היא הנושא של הפצת מחלות זיהומיות בקרב האוכלוסייה והסביבה. בעלי חיים מתים שבשמם הנוסף נקראים פגרים, עוברים תהליכי ריקבון המשחררים חיידקים ורימות העשויים להביא למחלות.

כמו כן, פגרים שנמצאים ליד אקוויפרים ואזורי מים, עלולים לגרום לזיהום שעלול להגיע למי השתייה היוצאים מהברז, על כן אזורי ההטמנה חשובים מאוד, גם בגלל סיבה זו.

מעבר לכך, חשוב לדעת כי פגר בנשאר על האדמה, מייצר ריח חומצי חזק ולא נעים שעשוי להישאר זמן רב, גם אחרי הפינוי. לכן מקומות ההטמנה תמיד יהיו באזורים רחוקים מאדם ומהסביבה.

לאיזה איש מקצוע מתקשרים כדי לפנות פגר?

פינוי פגר מתבצע על ידי אנשים שזה העיסוק שלהם. פעמים רבות אלו אנשים שעוסקים במגביל בהדברה.

כשהם מגיעים לפינוי של פגר, הם יגיעו עם מיגון מתאים הכולל כפפות ולפעמים חליפה ייחודית. יחד עם המיגון, יהיו להם כלים מתאימים לפינוי המאפשרים להרים את הפגר בחתיכה אחת ולא להשאיר שאריות במקום. ניתן להזמין פינוי כל סוגי הפגרים בפריסה ארצית ולהיענות מאוד מהר.

מה עושים לאחר פינוי הפגר?

לאחר פינוי הפגר, יש לנקות ולחטא את המקום. מומלץ לבצע זאת עם נוזל אקונומיקה. במידה ואתם רואים רימות או יצורים זעירים חיים, ניתן להזמין שירותי הדברה.

האקונומיקה תפקידה לנטרל חיידקים וגם לנטרל את הריח החריף של הפגר. יש לשטוף עם דלי, מגב ומטלית ולאחר מכן, מומלץ להיפטר מהמטלית ולא להשתמש בה שוב.

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר

לוגו המרכז למיחזור

המרכז למיחזור

מחפשים חברה אמינה ומקצועית לטיפול בפסולת וגרוטאות מתכת שלכם? הגעתם למקום הנכון! אנו החברה המובילה בישראל לפינוי מתכות, פירוק ומחזור. השירותים שלנו כוללים קניית גרוטאות ברזל, גרוטאות אלומיניום, גרוטאות נחושת ומתכות נלוות אחרות במחיר הטוב ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

מדוע מיחזור הוא חיוני לקיימות ושימור מאגרי מים

מים הם משאב נדיר, ושימורם הפך בראש סדר העדיפויות ברחבי העולם. בישראל, מדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, יש חשיבות עליונה לשמירה על מאגרי המים. מיחזור מים הופיע כאסטרטגיה חיונית לשמירה על אספקת מים בת קיימא לאומה. באמצעות יישום טכנולוגיות חדשניות ושיטות ניהול אפקטיביות, למיחזור תפקיד חיוני בהבטחת אורך החיים והיעילות של מאגרי המים.

לקריאת המאמר »

נוהלי הריסה וניהול פסולת

בעולם של היום, שבו הדאגות הסביבתיות עומדות בראש דיונים רבים, חיוני לתת עדיפות לשיטות קיימא בכל התעשיות. להריסת מבנים ולניהול הפסולת הנוצרת במהלך התהליך יכולה להיות השפעה משמעותית על הסביבה. על ידי יישום נוהלי הריסה וניהול פסולת בר קיימא, נוכל להפחית את טביעת הרגל הסביבתית שלנו ולתרום לעתיד ירוק יותר.

לקריאת המאמר »

המדריך האולטימטיבי לבחירת חברת ניקיון משרדים הטובה ביותר

בכל הנוגע לשמירה על שטח משרד נקי ומאורגן, שכירת חברת ניקיון משרדים מקצועית היא חיונית. זה לא רק מבטיח סביבת עבודה בריאה ופרודוקטיבית, אלא גם חוסך זמן ומאמץ לעובדים שיכולים להתמקד במשימות שלהם מבלי לדאוג לניקיון. עם זאת, עם מספר רב של חברות ניקיון בשוק, כיצד תבחרו את הטוב ביותר עבור המשרד שלכם? מדריך מקיף זה ידריך אותך דרך הגורמים המכריעים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה.

לקריאת המאמר »

10 טיפים לשמירה על המשרד שלך נקי – חברת ניקיון משרדים פרמייר בפתח תקווה חושפת הכל

בכל הנוגע לשמירה על משרד נקי ומאורגן, אין למי לפנות יותר מאשר חברת ניקיון משרדים המובילה של פתח תקווה. עם שנים של ניסיון וצוות של אנשי מקצוע מסור, יש לנו את המומחיות להבטיח שסביבת העבודה שלך תהיה תמיד נקייה ונוצצת. במאמר זה, נשתף אתכם ב-10 טיפים חיוניים שיעזרו לכם לשמור על המשרד שלכם במצב 

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!