מיחזור פלאפונים ישנים

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר

בארצות הברית כבר קיים כספומט ייחודי למיחזור פלאפונים ישנים, המקבל את המכשירים והג'דג'אטים הישנים ומעביר בתמורה תשלום לבעל המכשיר במקום. את מכשירי הפלפון והגאדג'אטים שבולע הכספומט, והפעם במתכוון, לשמחת הלקוחות, שולחת החברה אל מיחזור אלקטרוניקה, וכך מושלם התהליך.

בארצות הברית בלבד נעשה חישוב שהקנייה של פלפונים וג'דג'אטים חדשים עומד על 50 מיליון בשנה, כשהחידוש והשיפור משאירים בבית את המכשירים השינים צפונים במגירות ומעלים אבק. את מכשירי האלקטרוניקה והטלפונים הניידים, ניתן להעביר בשלווה אל הכספומט הקרוב לאיזור המגורים, ובכך לפתור את הבעיה. האם בקרוב נוכל לראות זאת גם בישראל? אם כן, זהו חלום מתוק.

כספומט המקבל מכשירי אלקטרוניקה במקום כרטיס אשראי

מיחזור פסולת אלקטרונית באמצעות מכונת הכספומט הירוקה הזו הוא ההוכחה כי לשמיים אין גבולות וכי היצירתיות של האדם תוכל להביא אותו רחוק ולחפות על הנזק שגרם לכדור הארץ עד עתה, במידה והשינויים יהיו גורפים.

העסק, שהוא כלכלי גם לחברות הסלולארי והאלקטרוניקה עצמן, גורף מיליונים, ואין לזלזל במניעים הללו, העומדים מאחורי ההצבה של כספומטים ירוקים ברחבי ארצות הברית.

התהליך מתחיל בתור מסורתי לכספומט, המוצב במרכזי קניונים שונים, וכל אדם שמניח את המכשיר האלקטרוני בפנים, מקבל הצעת מחיר. אם הוא מסכים להצעת המחיר תמורת המכשיר, הוא מאשר ומקבל תשלום, או שהוא מחליט לתרום אותו במקום, ופונה לדרכו שמח וטוב לב. אם לא יסכים, הוא יישאר עם מכשיר שאינו שמיש במגירת הבית, וסביר שייזרק לפח או יעלה אבק במגירה עד מעבר הבית הבא.

נוחות השימוש במנגנונים הירוקים

אין ספק שהשימוש הנוח או שאינו, קובעת את העיסוק סביב הנושא. רוב חברות האלקטרוניקה, בהיעדר חקיקה מתאימה, מפעילות איסוף של המכשירים דרך משלוח דואר או באמצעות תחנות האיסוף, מה שמשאיר את הלקוחות ללא מניע חזק לקום ולשתף פעולה.

הכספומטים הירוקים גם הם מוצבים במספר מקומות מסוימים ברחבי ארצות הברית, כך שמי שאינו בקרבת מקום, אינו מוצא את התכלית לעשות זאת, אף לא תמורת תשלום, שלפעמים עולה כמחיר הנסיעה למקום.

מאמרים נוספים בנושא:

מיחזור דיסקים

מיחזור פלסטיק

[addw2p name="electronic"]

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר

לוגו המרכז למיחזור

המרכז למיחזור

מחפשים חברה אמינה ומקצועית לטיפול בפסולת וגרוטאות מתכת שלכם? הגעתם למקום הנכון! אנו החברה המובילה בישראל לפינוי מתכות, פירוק ומחזור. השירותים שלנו כוללים קניית גרוטאות ברזל, גרוטאות אלומיניום, גרוטאות נחושת ומתכות נלוות אחרות במחיר הטוב ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

מיחזור פלאפונים ישנים

מדוע מיחזור הוא חיוני לקיימות ושימור מאגרי מים

מים הם משאב נדיר, ושימורם הפך בראש סדר העדיפויות ברחבי העולם. בישראל, מדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, יש חשיבות עליונה לשמירה על מאגרי המים. מיחזור מים הופיע כאסטרטגיה חיונית לשמירה על אספקת מים בת קיימא לאומה. באמצעות יישום טכנולוגיות חדשניות ושיטות ניהול אפקטיביות, למיחזור תפקיד חיוני בהבטחת אורך החיים והיעילות של מאגרי המים.

לקריאת המאמר »

נוהלי הריסה וניהול פסולת

בעולם של היום, שבו הדאגות הסביבתיות עומדות בראש דיונים רבים, חיוני לתת עדיפות לשיטות קיימא בכל התעשיות. להריסת מבנים ולניהול הפסולת הנוצרת במהלך התהליך יכולה להיות השפעה משמעותית על הסביבה. על ידי יישום נוהלי הריסה וניהול פסולת בר קיימא, נוכל להפחית את טביעת הרגל הסביבתית שלנו ולתרום לעתיד ירוק יותר.

לקריאת המאמר »

המדריך האולטימטיבי לבחירת חברת ניקיון משרדים הטובה ביותר

בכל הנוגע לשמירה על שטח משרד נקי ומאורגן, שכירת חברת ניקיון משרדים מקצועית היא חיונית. זה לא רק מבטיח סביבת עבודה בריאה ופרודוקטיבית, אלא גם חוסך זמן ומאמץ לעובדים שיכולים להתמקד במשימות שלהם מבלי לדאוג לניקיון. עם זאת, עם מספר רב של חברות ניקיון בשוק, כיצד תבחרו את הטוב ביותר עבור המשרד שלכם? מדריך מקיף זה ידריך אותך דרך הגורמים המכריעים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה.

לקריאת המאמר »

10 טיפים לשמירה על המשרד שלך נקי – חברת ניקיון משרדים פרמייר בפתח תקווה חושפת הכל

בכל הנוגע לשמירה על משרד נקי ומאורגן, אין למי לפנות יותר מאשר חברת ניקיון משרדים המובילה של פתח תקווה. עם שנים של ניסיון וצוות של אנשי מקצוע מסור, יש לנו את המומחיות להבטיח שסביבת העבודה שלך תהיה תמיד נקייה ונוצצת. במאמר זה, נשתף אתכם ב-10 טיפים חיוניים שיעזרו לכם לשמור על המשרד שלכם במצב 

לקריאת המאמר »

הכירו מקרוב את קסמם של מטבחי הגינה

הגינה היא חלק בלתי נפרד מהבית שלכם ואתם נהנים ממנה מאוד? רוצים להפוך כל ארוחה שלכם בגינה לעוד יותר נוחה? אם כך, כדאי שתדעו: הדרך הנכונה לעשות זאת היא לקנות ולהתקין מטבח גינה שימושי. מטבחי גינה זוכים להצלחה רבה לא במקרה, שכן הם נוחים מאוד לשימוש. אפשר לשלב בהם כיריים, מטבח ואפילו ברביקיו, כך שאין ספק שהשימוש בהם יכול להקל על הכנת כל ארוחה שתבקשו. זו הסיבה שבגללה היום בהרבה מאוד בתים אנחנו רואים מטבחי חוץ וגינה, אז למה שלא תזמינו גם אתם מטבח גינה איכותי?

לקריאת המאמר »

צפון -שרון

מרכז-דרום

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!