אפליקציה לאיתור שירותי איכות סביבה

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר


אפליקציה חדשה המציגה את כל מתקני המיחזור והשירותים הירוקים בסביבת המשתמש – נשמע מהפכני ויעיל במיוחד, וזו אכן המציאות החדשה שקורמת עור וגידים ומציעה לציבור הישראלי נוחות שימוש מצוינת וקבלת מידע בזמן אמת על מגוון רחב של שירותי מיחזור ואיכות סביבה. תרומה נוספת של אפליקציות הטלפונים החכמים לשמירה על איכות הסביבה והתנהלות אישית יעילה יותר.

הכוונה לנקודות ירוקות

האפליקציה החדשה נועדה עבור משתמשי סמארטפונים, היא תהיה זמינה גם במכשירים ניידים אחרים ולגולשי אינטרנט בכלל. האפליקציה החדשה לאיתור שירותי איכות סביבה מאפשרת הכוונה יעילה במיוחד לנקודת ירוקות רבות בסביבת המשתמש הסלולארי או גולש האינטרנט ובכך הגעה נוחה ויעילה למתקני מיחזור למשל ובכלל לדעת האם קיימים בסביבה נקודות איכות סביבה ועסקים ירוקים רלבנטיים.

מדובר על אפליקציה יעילה ונוחה במיוחד שמאפשרת קבלת שלל מידע שימושי המאפשר חיים ירוקים יותר והתנהלות טובה יותר ביומיום. בין הנקודות הירוקות שניתן לקבל אליהם הכוונה נמצאות:

  • נקודות מיחזור לגבי מגוון חומרים הניתנים למיחזור בישראל – מיחזור בקבוקים, מיחזור נייר וקרטון, עמדות החזרת בקבוקים עם פיקדון ועוד.
  • רשתות וחנויות מזון אורגני.
  • חנויות עם מוצרים אקולוגיים.
  • פארקים עירוניים, שמורות טבע ושטחים פתוחים אחרים.
  • תחנות השכרת אופניים במסגרת השירות החדש והמהפכני בעיר תל אביב.
  • קבלת מיקומים של אנטנות סלולאריות בסביבת המשתמש.
  • עסקים ירוקים כגון בנייה ירוקה, הדברה ירוקה, יועצי איכות סביבה, קוסמטיקה טבעית, מסעדות אורגניות וכן הלאה.

האפליקציה החדשנית והנוחה הזו לאיתור שירותי איכות סביבה ונקודות ירוקות מבצעת את משימתה באמצעות האינטרנט, סלולארי או קווי, והיא מציגה למשתמשים מפה לש האזור הרלבנטי עם נקודות העניין מסומנות עליהם על פי מפתח גרפי נוח מאוד. כמו כן, האפליקציה כוללת אפשרות רישום מדויק של ההכוונה לנקודות הירוקות שנבחרו, מציאת מסלול נסיעה או הליכה לנקודה ועדכונים רבים של נקודות נוספות.

אפליקציה מבית אתר easy

את האפליקציה החדשה המציגה את כל מתקני המיחזור והשירותים הירוקים בסביבת המשתמש השיק אתר easy.co.il שמתמחה בהצגת נקודות עניין בתחומים רבים ומגוונים מאוד למשתמשים סלולאריים על בסיס מיקומם המדויק ומידע שהם מחפשים. מעבר לאפליקציה לאיתור נקודות ירוקות האתר מציע שירות דומה בנושאים רבים כגון תרבות ופנאי, קניות, חינוך והשכלה, אירועים, אחזקת הבית והעסק, רשויות ומוסדות רשמיים, שירותים עסקיים, מסעדות, רכב, אמצעי תחבורה ציבורית, בריאות וטיפוח, כספים, משפט, קניות.

האפליקציה לאיתור שירותי איכות סביבה ונקודות ירוקות ומגוון שירותי איתור הנקודות על בסיס מיקום המשתמש זמינה למשתמשי אייפון כמובן וכיום גם למשתמשי סמארטפונים בעלי מערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל. ההרשמה לאתר היא באמצעות חשבון גוגל רגיל או התחברות דרך חשבון הפייסבוק של המשתמש. חשוב לציין שהאפליקציה החדשה לאיתור נקודות ירוקות פועלת בכל הארץ וכמו כן מדובר על מידע אמין שמושג מאיסוף נתונים מקיף מרשת האינטרנט עצמה, לא מדובר על עסקים המפרסמים את עצמם באתר אלא על מאגרי נתונים גדולים והצלבתם לכדי מתן המידע המדויק והרלבנטי ביותר עבור המשתמש הסלולארי.

ניתן להוריד את האפליקציה הסלולארית לאיתור נקודות איכות סביבה ותחומים ירוקים בכלל מהאפסטור של אפל לאייפון או מהאנדרואיד מרקט עבור משתמשי מערכת ההפעלה הפתוחה של גוגל.

למחזר ולהיות ירוקים בקלי קלות

ידוע כבר כי אם מתקני המיחזור רחוקים מבתי התושבים או שהם לא יודעים איפה הם – הם פשוט לא ימחזרו. האפליקציה הזו מבטלת מגבלות אלו ומאפשרת לכל אחד לדעת בוודאות איפה מתקני המיחזור וכיצד להגיע אליהם. נכון שהיא לא תוסיף מתקנים כי זה באחריות הממשלה, אך היא בהחלט מספקת כלים יעילים לאורח חיים ירוק יותר בישראל.

הורדת האפליקציה לאייפון: http://itunes.apple.com/en/app/easy-co-il/id413502543?mt=8

הורדת האפליקציה לאנדרואיד: https://market.android.com/details?id=easy.co.il.easy3