ניקיון משרדים – ידידותי לסביבה

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר


חומרי ניקיון "רגילים" הם מוצרים שאולי מספקים את התוצאה, אך הם רעילים מאוד לנו ולסביבה כולה. מדובר על חומרים כימיים חזקים מאוד ורעילים אשר יוצרים מפגע סביבתי במגוון דרכים, החל מהרעלת בעלי חיים ועד המלחת והרעלת האדמה תוך פגיעה במי התהום, בחקלאות וכדומה. בישראל מיליוני מ"ר של מבני משרדים – מה שאומר הרבה ניקיונות והרבה חומרים – שימוש בחומרי ניקיון ידידותיים לסביבה ולאדם הוא כיום אפשרי, ריאלי ונפוץ גם עבור ניקיון משרדים.

שירות ניקיון עם ערך מוסף

חומרי הניקוי הקונבנציונאליים עשויים כאמור מחומרים כימיים שונים ומשונים, בעבר פתרונות טבעיים וירוקים יותר לניקיון באמת היו פחות יעילים מול כל אותם כימיקלים חזקים ואגרסיביים. אך כיום והודות לפיתוחים טכנולוגיים ומודעות רבה לנושא, חומרי ניקיון טבעיים ומנקים בצורה איכותית ומקיפה ומאפשרים לנקות בלי רגשות אשם או גרימת נזק.

שירות ניקיון משרדים אשר משתמש בחומרים טבעיים וירוקים אינו נופל במאומה משירותים אחרים או מכל פעילות ניקיון אחרת, להיפך, זהו שירות ניקיון עם ערך מוסף ואיכותי מאוד לארגון ולעובדים במשרד המנוקה. לא רק שהמשרד נקי, הכל נעשה בצורה אקולוגית וללא פגיעה בסביבה וגם העובדים עצמם יכולים ליהנות מעבודה בסביבה משרדית נקייה ונעימה בלי שאיפת שאריות כימיקלים רעילים וכדומה.

ניקיון משרדים אקולוגי הוא תחום ההולך וצובר מודעות ופופולאריות, זהו פיתרון אידיאלי לחברות השואפות לצמצם את פגיעתן והשפעתן הסביבתית, ארגונים המנסים לקדם סדר יום ירוק ובר קיימא יותר וכן להתהדר בעשייה סביבתית אמיתית בעידן שבו מהלכים ירוקים גם תורמים לתדמית הארגון לצד התרומה הסביבתית עצמה.

מנקים הכל בירוק

שירותי ניקיון משרדים ירוק מתבצעים באמצעות שימוש בחומרי ניקיון ידידותיים לסביבה רלבנטי לכל סוג של משרד, לכל מקום ספציפי ולכל סוג של לכלוך. המגוון והאיכות של חומרי ניקוי אקולוגיים כיום גדולים מאוד ולכן ניקיון משרדים שכזה נותן מענה מלא ומשובח לרצפות, עמדות עבודה של העובדים, מטבחים, חדרי שירותים, חלונות, אתרים חיצוניים ועוד. חומרי ניקיון אקולוגיים הם חומרים העשויים מחומרים טבעיים בעלי תכונות ניקוי, אלו תרכובות שונות שפותחו במעבדה ובתנאים מבוקרים.

חלק מהחומרים כוללים כימיקלים וחלקם מוצרים שממש מגיעים מהטבע – אך בכל מקרה אלו חומרים שלא גורמים לתופעות לוואי לבני אדם, אינם משאירים משקעים או אדים רעילים, אינם פוגעים באדמה או במערכות אקולוגיות והם מתפרקים למרכיביהם הטבעיים השונים במהירות ובצורה יעילה.

לא פיתרון יקר יותר

חומרי ניקיון ידידותיים לסביבה קיימים במחוזותינו כבר כמה שנים, גם עבור ניקיון משרדים וגם עבור ניקיון בתים פרטיים, לאורך השנים מוצרים אלו אכן היו יקרים יותר ללקוחות פרטיים לעומת המוצרים הרגילים והכימיים. אך עם העלייה במספר היצרניות הפעילות בתחום והתקדמות הטכנולוגיה להפקת חומרי הניקוי, גם העלויות הוזלו וכבר לא צריך להיפרד מסכום גדול מאוד עבור חומר ניקוי אקולוגי אמיתי ואיכותי. כך שמבחינת שירותי ניקיון משרדים עם חומרים ידידותיים לסביבה לא מדובר כיום על פיתרון יקר יותר לעומת אפשרויות אחרות והרבה פחות אקולוגיות.

למעשה ניקיון משרדים אקולוגי הוא לרוב באותו מחיר כמו שירותי ניקיון שגרתיים יותר. כך שעבור אותם משאבים, אותו זמן ואותה עלות הארגון מקבל משרד נקי ומצוחצח וגם ללא פגיעה בסביבה או בבריאות.

חשוב בכל המובנים

ניקיון משרדים ירוק הוא תחום חשוב ומבורך בכל המובנים. זוהי שיטה שבה חומרי הניקיון לא מזהמים מקורות מים, מרעילים בעלי חיים וגורמים לשלל בעיות בריאות אצל בני אדם. בעיה מהותית של שימוש חוזר במי קולחין בחקלאות (מי שפכים מטוהרים) היא מליחות המים הגבוהה שנגרמת מאבקות כביסה, סבונים, אקונומיקה (כלור) ועוד – ניקיון משרדים אקולוגי מצמצם תופעה זו ובנוסף העלויות סטנדרטיות ואינן גבוהות מדי. ניקיון משרדים בחומרים ידידותיים לסביבה – הסביבה והעובדים יודו לכם!

ההמלצה שלנו: צלול – חברת ניקיון משרדים