מיחזור מתכות מחירים – מה זה מתכת, מה הם סוגי המתכות השונים, וכיצד מיחזור מתכות מחירים נקבע

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר

מיחזור מתכות מחיריםמיחזור מתכות מחירים פסולת אשר עשויה ממתכת היא פופולארית ונפוצה מאוד  

בכל מקום בעולם כיום אנשים מייצרים פסולת אשר עשויה מתכת. בין אם מסתכלים על בתים פרטיים, או על מפעלים גדולים ותעשייתיים של ייצור, אצל כולם פסולת אשר עשויה ממתכת הינה נפוצה מאוד. פסולת המתכת מהווה את אחת מסוגי הפסולת הגדולים והנפוצים בעולם, זאת כאשר פסולת מתכת אחראית על נזק סביבתי גדול אשר נוצר כתוצאה מעודפי פסולת מתכת שונים, אשר נזרקים לעתים קרובות וחוסמים את אתרי הפסולת השונים בעולם מכלל שימוש. כיום, נהוג לחלק את הפסולת אשר עשויה ממתכות למספר קבוצות, זאת כאשר כל קבוצה או סוג של מתכת, מאופיינת בסופו של דבר במאפיינים חומריים שונים, אשר מורכבים מתרכובות ומחומרים שונים. את פסולת המתכת נהוג לחלק בימינו ל2 קבוצות שונות, אשר שונות ונבדלות אחת מהשנייה גם בסוג החומר, ובמאפייניו, אך מצד שני גם נבדלים בתהליך המיחזור שלהם.

מיחזור מתכת מחירים פסולת מתכתית ברזלית, סוג אחד של פסולת מתכתית – 

פסולת מתכתית ברזלית מהווה סוג אחד של פוסלת מתכתית מבין 2 סוגי המתכות השונים. מדובר על קבוצה מתכתית אשר קיימת ומבוססת על סוגים רבים ונבדלים של פלדות שונות. המאפיין הבולט ביותר והנפוץ ביותר של פסולת מתכתית ברזלית כיום, הוא מאפיין של יכולת הברזל המתכתי למשוך אליו מגנטים, ולהימשך אל מגנטים. את המתכות הפרטיות ניתן למצור גם בבתים הפרטיים, ובמגזר הפרטי, שם הפסולת המתכתית ברזלית באה לידע ביטוי במוצרים ובחפצים הבאים דודי שמש, אופניים, קופסאות שימורים, מוצרי חשמל, מכונות כביסה, ועוד נוספים. מבחינת מפעלי הייצור, ותעשיית הייצור באופן כללי, ניתן למצוא במגזים האלה את הפסולת המתכתית ברזלית במוצרים ובדברים הבאים חלקי מכונות, ברגים, שאריות חיתוך, קונסטרוקציות שונות, ועוד.

מידי שנה, כלל המזרים, כלומר גם המגזר התעשייתי, וגם המגזר הפרטי, אוספים יחדיו אלפי טונות לא נגמרות של פסולת מתכתית ברזלית, אשר נאספת מכל המקומות והסוגים, ומועברים בסופו של דבר למיחזור מתכת. על ידי ערבוב של סוגי המתכות הברזליות הללו, ניתן בסופו של דבר להשתמש במתכות הללו על מנת ליצר סוגים רבים של פלדות ושל חומרים, ובעזרת ערבוב החומרים הנ"ל ניתן לייצר חומרים עם תכונות רבות ומגוונות, כגון חומרים גמישים, חומרים חזקים, חומרים עמידים לטמפ' קיצוניות, ועוד רבים ומגוונים.

מיחזור מתכת מחירים פסולת מתכתית אל ברזלית, סוג שני של פסולת מתכתית – 

פסולת מתכתית אל ברזלית מהווה את סוג המתכות השני אשר נפוץ ומוכר כיום בעולם, בעיקר כאשר מדובר על תעשיית מיחזור המתכות. מדובר על קבוצת מתכות שונה, אשר מתבססת על ערבוב של סוגים שונים של מתכות, אשר אינן מכילות את היסוד ברזל כחלק מערבוב החומרים הנ"ל. ישנם סוגים רבים של מתכות אשר יכולות להיות חלק מהתרכובת אשר מכילה את הפסולת המתכתית האל הברזלית, זאת בדוגמת מתכות מוכרות כגון אלומיניום, נחושת, ניקל, ועוד נוספים. אחד המתכות האל הרזליות המוכרות ביותר הינה הנירוסטה. נירוסטה היא תרכובת מתכות, אשר מכילה כחלק ממנה אחוז מסוים של ניקל. השווי של הנירוסטה נקבע בסופו של דבר לפי אחוז הניקל שקיים בנירוסטה, ולפי החומרים השונים והמגוונים אשר מרכיבים בסופו של דבר את הנירוסטה.

מיחזור מתכת מחירים מהם היתרונות השונים למיחזור של מתכות?

מיחזור מתכות כאמור הוא אחד הנושאים החמים והבוערים כיום בעולם, זאת בשל העובדה שפסולת מתכתית אשר נצברת בכמויות בלתי רגילות בכל שנה, משפיעות על המצב הסביבתי, ועלולות לפגוע בעולם בתצורות רבות ושונות. להלן היתרונות של מיחזור מתכות שונות:

  • מיחזור של מתכות בעצם עונה על החזון של לקיחת מטרד והפיכתו בעצם למשאב. במקום לבזבז כסף ומאמצים על הטמנה של פסולת מתכתית בכל העולם, אשר כאמור הולכת וגדלה שנה לשנה, את אותם מאמצים כדאי להשקיע על מיחזור המתכת.
  • מיחזור מתכת גורם לייצור של מתכות חדשות אשר יעילות לכל שימוש שקיים, בצורה יעילה וזולה הרבה יותר, זאת בשל העובדה ששימוש במתכת ממוחזרת מוזילה את התהליך.
  • מתכת היא חומר שלא מתכלה בקלות, ולכן הטמנה של מתכת היא אינה רלוונטית

מיחזור מתכות מחירים מחירון לדוגמאמיחזור מתכות מחירים מחירון לדוגמא

חשוב להכיר בכך כי המחירון של מיחזור מתכות משתנה מיום ליום, בהתאם לכל מיני משתנים ונתונים, ובהתאם לדברים והתרחשויות שקורים בעולם. יחד עם זאת, חשוב היה לנו להציג בפניכם מחירון של מיחזור מתכות עם פירוט מחירים ממוצע

  • מחיר מיחזור נחושת – 19-38 שח (המחיר נקבע לפי קג)
  • מחיר מיחזור כבלי חשמל 6-20 שח (המחיר נקבע לפי קג)
  • מחיר מיחזור כבלי חשמל עשויים נחושת – 4-16 שח (המחיר נקבע לפי קג)
  • מחיר מיחזור כבלי חשמל עשויים אלומיניום 1-5 שח (המחיר נקבע לפי קג)
  • מחיר מיחזור כבלי תקשורת 6-11 שח (המחיר נקבע לפי קג)
  • מחיר מיחזור אלומיניום 3-7 שח (המחיר נקבע לפי קג)
  • מחיר מיחזור עופרת 3-7 שח (המחיר נקבע לפי קג)
  • מחיר מיחזור כסף 300-1,400 שח (המחיר נקבע לפי קג)
  • מחיר מיחזור ברונזה 11-18 ש"ח (המחיר נקבע לפי קג)
  • מחיר מיחזור נירוסטה – 5-8 שח (המחיר נקבע לפי קג)

איך מתבצע תהליך מיחזור של מתכת

תהליך מיחזור של מתכת נחשב לאחד התהליכים הכי חשובים, תהליך אשר מסייע לנו לחסוך באנרגיה וגם בכסף. בתהליך עצמו מתיכים את המתכות הישנות בתוך תנורים מיוחדים המביאים את המתכות לטמפרטורות גבוהות מאוד ואז בעצם המתכת עוברת למצב נוזלי. לאחר מכך, את המתכות מעבירים לתוך תבניות יציקה מיוחדות, מה שמעביר אותם לחומר גלם, אותו אפשר להעביר למפעלים מסוגים שונים למטרה של שימוש חוזר לייצור מגוון של מוצרים

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר

לוגו המרכז למיחזור

המרכז למיחזור

מחפשים חברה אמינה ומקצועית לטיפול בפסולת וגרוטאות מתכת שלכם? הגעתם למקום הנכון! אנו החברה המובילה בישראל לפינוי מתכות, פירוק ומחזור. השירותים שלנו כוללים קניית גרוטאות ברזל, גרוטאות אלומיניום, גרוטאות נחושת ומתכות נלוות אחרות במחיר הטוב ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

מיחזור מתכות מחירים

מדוע מיחזור הוא חיוני לקיימות ושימור מאגרי מים

מים הם משאב נדיר, ושימורם הפך בראש סדר העדיפויות ברחבי העולם. בישראל, מדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, יש חשיבות עליונה לשמירה על מאגרי המים. מיחזור מים הופיע כאסטרטגיה חיונית לשמירה על אספקת מים בת קיימא לאומה. באמצעות יישום טכנולוגיות חדשניות ושיטות ניהול אפקטיביות, למיחזור תפקיד חיוני בהבטחת אורך החיים והיעילות של מאגרי המים.

לקריאת המאמר »

נוהלי הריסה וניהול פסולת

בעולם של היום, שבו הדאגות הסביבתיות עומדות בראש דיונים רבים, חיוני לתת עדיפות לשיטות קיימא בכל התעשיות. להריסת מבנים ולניהול הפסולת הנוצרת במהלך התהליך יכולה להיות השפעה משמעותית על הסביבה. על ידי יישום נוהלי הריסה וניהול פסולת בר קיימא, נוכל להפחית את טביעת הרגל הסביבתית שלנו ולתרום לעתיד ירוק יותר.

לקריאת המאמר »

המדריך האולטימטיבי לבחירת חברת ניקיון משרדים הטובה ביותר

בכל הנוגע לשמירה על שטח משרד נקי ומאורגן, שכירת חברת ניקיון משרדים מקצועית היא חיונית. זה לא רק מבטיח סביבת עבודה בריאה ופרודוקטיבית, אלא גם חוסך זמן ומאמץ לעובדים שיכולים להתמקד במשימות שלהם מבלי לדאוג לניקיון. עם זאת, עם מספר רב של חברות ניקיון בשוק, כיצד תבחרו את הטוב ביותר עבור המשרד שלכם? מדריך מקיף זה ידריך אותך דרך הגורמים המכריעים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה.

לקריאת המאמר »

10 טיפים לשמירה על המשרד שלך נקי – חברת ניקיון משרדים פרמייר בפתח תקווה חושפת הכל

בכל הנוגע לשמירה על משרד נקי ומאורגן, אין למי לפנות יותר מאשר חברת ניקיון משרדים המובילה של פתח תקווה. עם שנים של ניסיון וצוות של אנשי מקצוע מסור, יש לנו את המומחיות להבטיח שסביבת העבודה שלך תהיה תמיד נקייה ונוצצת. במאמר זה, נשתף אתכם ב-10 טיפים חיוניים שיעזרו לכם לשמור על המשרד שלכם במצב 

לקריאת המאמר »

הכירו מקרוב את קסמם של מטבחי הגינה

הגינה היא חלק בלתי נפרד מהבית שלכם ואתם נהנים ממנה מאוד? רוצים להפוך כל ארוחה שלכם בגינה לעוד יותר נוחה? אם כך, כדאי שתדעו: הדרך הנכונה לעשות זאת היא לקנות ולהתקין מטבח גינה שימושי. מטבחי גינה זוכים להצלחה רבה לא במקרה, שכן הם נוחים מאוד לשימוש. אפשר לשלב בהם כיריים, מטבח ואפילו ברביקיו, כך שאין ספק שהשימוש בהם יכול להקל על הכנת כל ארוחה שתבקשו. זו הסיבה שבגללה היום בהרבה מאוד בתים אנחנו רואים מטבחי חוץ וגינה, אז למה שלא תזמינו גם אתם מטבח גינה איכותי?

לקריאת המאמר »

צפון -שרון

מרכז-דרום

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!