מחירון מיחזור פסולת אלקטרונית

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר

מחירון מיחזור פסולת אלקטרוניתמחירון מיחזור פסולת אלקטרונית כיצד הקדמה הטכנולוגית השפיעה בסופו של דבר על מצב הפסולת האלקטרונית?

אין ספק בכלל שאנחנו נמצאים בעידן הטכנולוגי ביותר אשר פגש את העולם איי פעם. מדובר על תקופה שבה הטכנולוגיה מחדשת את עצמה כל מספר חודשים, זאת כאשר מגיעים לחיים שלנו המצאות טכנולוגיות חדשות בכל יום, ומעבר לכך, הטכנולוגיות הקיימות נעשות פשוטות יותר מיום ליום, זולות יותר, והרבה הרבה יותר נגישות. נסו לחזור רגע לתקופה ישנה יותר (ובכל זאת, אפילו לא כזאת ישנה, רק מספר שנים אחורה) וזכרו איך בכל בית, היה בערך טלפון אחד, טלפון קווי ששימש את כלל הדיירים בבית. כיום בכל בית יש טלפון אחד אשר משמש כל בן משפחה, ושלא נדבר על הפערים הטכנולוגיים בין הטלפונים דאג וכיום. אם בעבר מדובר היה על טלפוניים קווים ופשוטים, אזי שכיום מדובר על מחשבים של ממש, והטלפונים החכמים הפכו להיות פחות או יותר מרכז חיינו.

מחירון מיחזור פסולת אלקטרונית – הקדמה הטכנולוגית וההתקדמות הטכנולוגית משפיעה בצורה ישירה של ממש על כמות הפסולת האלקטרונית בעולם – 

ובסופו של דבר, אין סיכוי שלהתקדמות הטכנולוגית בעולם, אותה התקדמות טכנולוגית שמצילה חיים, מקלה עלינו בכל תחום בחיים, ועוד, אין השפעה שלילית על העולם. ההשפעה השלילית הגדולה ביותר של הקידמה הטכנולוגית ושל העידן שאנחנו חיים בו היא העלייה החדה והבלתי פוסק של פסולת אלקטרונית בעולם. בואו נחזור לדוגמה של הטלפונים בכל בית. לא מדובר רק על טלפונים שנוספו בכל בית, אלא על ריבוי מוצרים חשמליים וחידושים טכנולוגיים בכל בית עם השנים התנורים היום גדולים יותר וחזקים יותר, המקררים משוכללים יותר ומאפשרים אופציות רבות יותר, אם בעבר לכל בית היה מכשיר טלוויזיה אחד, אזי שכיום בכל בית יש מספר רב של טלוויזיות, לעתים אפילו בכל חדר. הפסולת האלקטרונית הפכה להיות בעיה סביבתית של ממש. עלינו לזכור שמדובר על פסולת שלא מתכלה בקלות, ונשארת בעולם למשך שנים רבות לאחר שאותו המוצר יצא מכלל שימוש.

מחירון מיחזור פסולת אלקטרונית מהי ההגדרה של פסולת אלקטרונית בכלל כיום?

פסולת אלקטרונית על פי הגדרתה היא כל מוצר אשר מעביר או העביר כחלק ממנו טווח חשמלי כלשהו, אשר יצא מכלל שימוש על ידי בעליו. פסולת אלקטרונית היא מגוונת ורבה, והיא יכולה לכלול תחתיה סוגים רבים ומגוונים של רכיבים חשמליים ואלקטרוניים כגון כבלים חשמליים, כבלי תקשורת, מתכות שונות, חלקי רכב, מחשבים ואלקטרוניקה, טלפונים, אביזרים חכמים, ועוד נוספים. בישראל, ישנה עלייה חדה וניכרת בשנים האחרונות מבחינת הגדילה והצמיחה של ייצור הפסולת האלקטרונית בארץ, זאת כאשר על פי מחקרים רבים של  המשרד להגנת הסביבה של ישראל, ייצור פסולת אלקטרונית בארץ גדל בכל שנה ברמה של בערך 5 אחוזים שנתיים, מספר מאוד גדול ומשמעותי.

קראו עוד:  מחזור פסולת אלקטרונית בישראל

מי אחראי על מיחזור פסולת אלקטרונית בישראלמחירון מיחזור פסולת אלקטרונית מי אחראי על מיחזור פסולת אלקטרונית בישראל וכיצד נקבע המחירון של מיחזור הפסולת האלקטרונית בישראל כיום

על פי החוק הכתוב במדינת ישראל, מי שאחראי בצורה בלעדית  למיחזור פסולת אלקטרונית במדינה הם היצרנים והיבואנים של מוצרי האלקטרוניקה השונים. מעבר לכך, הנושא הנ"ל הוא נושא אשר מפוקח על ידי גוף אשר הוקם במיוחד על ידי המשרד להגנת הסביבה על מנת לאכוף את זה

מבחינת מחירון של מיחזור פלסטיק אלקטרונית בישראל, מדובר על מחירים משתנים בכל יום, זאת בהתאם לביקוש באותו הרגע של כל סוג של פסולת אלקטרונית.

מחירון מיחזור פסולת אלקטרונית מחירון לדוגמא

מחירוני מיחזור פסולת משתנים כמעט בכל יום, ולכן בחרנו להציג בפניכם את המחיר הממוצע. המחירונים מחולקים לפי תחומים.

מחיר מיחזור פסולת אלקטרונית מסוג כבלי תקשורת

  • מחיר מיחזור כבל חשמל 0.9-18 שח לקג
  • מחיר מיחזור כבל חשמל מסוג נחושת – 3.9-18 שח לקג
  • מחיר מיחזור כבל חשמל מסוג אלומיניום 0.4-3.2 שח לקג
  • מחיר מיחזור כבל חשמל מסוג תקשורת 3.8-9 שח לקג

מחיר מיחזור מתכות מסוגים שונים

  • מחיר מיחזור אלומיניום נקי– 2.7-7 שח לקג
  • מחיר מיחזור פרופילי אלומיניום נקי – 2.8-6.5 שח לקג
  • מחיר מיחזור יציקות אלומיניום – 2.4-6 שח לקג
  • מחיר מיחזור עופרת – 2.9-5.5 שח לקג
  • מחיר מיחזור כסף – 795-1,300 שח לקג
  • מחיר מיחזור נחושת – 16-40 שח לקג
  • מחיר מיחזור פליז למוצרי ברזים – 8-16 שח לקג
  • מחיר מיחזור ברונזה – 8-17 מיחזור שח לקג
  • מחיר מיחזור נירוסטה 5.3 מיחזור שח לקג

מחיר מיחזור למוצרי מחשבים ולמוצרי אלקטרוניקה

  • מחיר מיחזור לוחות אם – 9-23 שח לקג
  • מחיר מיחזור דיסקים קשיחים – 2.5-5 שח לקג
  • מחיר מיחזור כוננים, מוצרי דיוידי וצורבים – 3-5 שח לקג
  • מחיר מיחזור מעבדים 29-220 שח לקג
  • מחיר מיחזור כרטיסי מסך – 0.4-0.9 שח לקג
  • מחיר מיחזור כבלים מסוגים שונים עבור המחשב – 3.8-8.2 שח לקג
  • מחיר מיחזור קונקטורים – 2.8-9 שח לקג

מחיר מיחזור למוצרי סמרטפונים, טלפונים סלולארים ואביזרים

  • מחיר מיחזור לוחות אלקטרוניים של טלפונים סלולאריים וסמרטפונים – 0.6-2.2 שח לקג
  • מחיר מיחזור מטענים וטלפונים סלולאריים – 0.4-1.6 שח לקג
  • מחיר מיחזור כרטיסי סים לא ידוע

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר

לוגו המרכז למיחזור

המרכז למיחזור

מחפשים חברה אמינה ומקצועית לטיפול בפסולת וגרוטאות מתכת שלכם? הגעתם למקום הנכון! אנו החברה המובילה בישראל לפינוי מתכות, פירוק ומחזור. השירותים שלנו כוללים קניית גרוטאות ברזל, גרוטאות אלומיניום, גרוטאות נחושת ומתכות נלוות אחרות במחיר הטוב ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

מחירון מיחזור פסולת אלקטרונית

מדוע מיחזור הוא חיוני לקיימות ושימור מאגרי מים

מים הם משאב נדיר, ושימורם הפך בראש סדר העדיפויות ברחבי העולם. בישראל, מדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, יש חשיבות עליונה לשמירה על מאגרי המים. מיחזור מים הופיע כאסטרטגיה חיונית לשמירה על אספקת מים בת קיימא לאומה. באמצעות יישום טכנולוגיות חדשניות ושיטות ניהול אפקטיביות, למיחזור תפקיד חיוני בהבטחת אורך החיים והיעילות של מאגרי המים.

לקריאת המאמר »

נוהלי הריסה וניהול פסולת

בעולם של היום, שבו הדאגות הסביבתיות עומדות בראש דיונים רבים, חיוני לתת עדיפות לשיטות קיימא בכל התעשיות. להריסת מבנים ולניהול הפסולת הנוצרת במהלך התהליך יכולה להיות השפעה משמעותית על הסביבה. על ידי יישום נוהלי הריסה וניהול פסולת בר קיימא, נוכל להפחית את טביעת הרגל הסביבתית שלנו ולתרום לעתיד ירוק יותר.

לקריאת המאמר »

המדריך האולטימטיבי לבחירת חברת ניקיון משרדים הטובה ביותר

בכל הנוגע לשמירה על שטח משרד נקי ומאורגן, שכירת חברת ניקיון משרדים מקצועית היא חיונית. זה לא רק מבטיח סביבת עבודה בריאה ופרודוקטיבית, אלא גם חוסך זמן ומאמץ לעובדים שיכולים להתמקד במשימות שלהם מבלי לדאוג לניקיון. עם זאת, עם מספר רב של חברות ניקיון בשוק, כיצד תבחרו את הטוב ביותר עבור המשרד שלכם? מדריך מקיף זה ידריך אותך דרך הגורמים המכריעים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה.

לקריאת המאמר »

10 טיפים לשמירה על המשרד שלך נקי – חברת ניקיון משרדים פרמייר בפתח תקווה חושפת הכל

בכל הנוגע לשמירה על משרד נקי ומאורגן, אין למי לפנות יותר מאשר חברת ניקיון משרדים המובילה של פתח תקווה. עם שנים של ניסיון וצוות של אנשי מקצוע מסור, יש לנו את המומחיות להבטיח שסביבת העבודה שלך תהיה תמיד נקייה ונוצצת. במאמר זה, נשתף אתכם ב-10 טיפים חיוניים שיעזרו לכם לשמור על המשרד שלכם במצב 

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!