מחזור פלסטיק בירוחם – מדוע העולם מכריז מאבק כנגד הפלסטיק?

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר


מחזור פלסטיק בירוחםנדמה כי בימינו, הפלסטיק נמצא בכל פינה, כאשר, הוא לוקח חלק כמעט בכל מוצר תעשייתי אותו אתם רוכשים. בין עם זה בסופר, בקיוסק, בחנות בגדים וכמו כן, גם במוצרים שאתם מזמינים באינטרנט, לפלסטיק יש חלק כמעט בכל תהליך תעשייתי אותו אתם מכירים. הוא נמצא בבניינים בהם אתם חיים, ואפילו, מחליף את המתכות הכבדות במכוניות בהן אתם נוסעים יום יום. כמו כן, הפלסטיק נמצא גם במקומות בהם אתם כלל לא רוצים למצוא אותו, כאשר, ההימצאות שלו שם, פוגעת בבריאות שלכם, כמו, מי שתייה, וכמו כן, באדמה ממנה גדל המזון אותו אתם אוכלים, ואף, באוויר אותו אתם נושמים. 

כמובן, שלכל התהליך המזהם והנוראי הזה יש סיבה. הפלסטיק, מיוצר מנפט, ויש לו תכונות נהדרות ונוחות לבעלי התאגידים הגדולים שמושכים אותם להשתמש בפלסטיק, כמו, המחיר הזול שלו, הגמישות, וכמובן, העמידות שלו, שהופכת אותו למוצר בלתי נדלה, ובכך הוא מזהם את העולם והופך אותו למקום פחות טוב למחייה, עבורנו, ועבור שאר בעלי החיים שחיים איתנו. אחת הדרכים להתמודד עם תופעה זו היא מחזור פלסטיק בירוחם. אם נושא הפלסטיק מטריד גם אתכם, נראה שהכתבה הזו היא בדיוק עבורכם. 

 

מחזור פלסטיק בירוחם– כיצד תעשיית הפלסטיק משפיעה על בני האדם?  

סיימתם לאכול ופיניתם את כל כלי האכילה לפח? נפל המזלג ולקחתם חדש? קיים הרגל בין בני האדם להשתמש בחפצי פלסטיק באופן חד פעמי, למרות שחלקם יהיו קיימים לנצח. כל זאת, משכיח מכם את המשאבים ואת התהליך הארוך והמזהם, אשר, נדרש לייצור של אותם מוצרי פלסטיק. כאשר הקנייה של מוצרי הפלסטיק היא כל כך קלה וזולה, כאשר, המשלוח מגיע עד ביתכם וההחזרה של אותם מוצרים היא בחינם וללא כל עלות, וכמו כן, כאשר, חברות אופנה מחליפות 24 קולקציות בשנה, כאשר עלות כל חולצה היא עשרה שקלים, ישנה התרגלות מצד החברה, לכך, שהכל נגיש, מיידי, זול, וכמובן, חסר ערך. אי אפשר להתעלם מכך שבכל יום עושים שימוש באינספור מוצרי פלסטיק וגם מייצרים מגוון עצום של רהיטים. תעשיית הפלסטיק בישראל מגלגלת מיליוני אם לא מיליארדי שקלים בשנה. מפלסטיק מייצרים כלים חד פעמיים המשמשים אותנו לאירוח, ימי הולדת וחגיגות, מפלסטיק מייצרים רהיטים כמו כיסאות ושולחנות פלסטיק, מפסלטיק מייצרים פתרונות אחסון כמו קופסאות למגוון של מטרות בכל הגדלים, מפלסטיק מייצרים אדניות לשתול פרחים וצמחים, מפלסטיק מייצרים כריכות של מחברות וקלסרים, מפלסטיק מייצרים חרוזים ומשחקים של ילדים מכל הסוגים והרשימה עוש ממשיכה וממשיכה. 

המחיר הזול של המוצר, אינו משקף את עלותו האמיתית – פגיעתו בכדור הארץ, המשאבים הרבים שהושקעו בעבודה עליו, שינוע, בני האדם אשר לקחו חלק בפיתוחו וכנראה לא זכו לתגמול הולם, מתאפשר בזכות ההתעלמות הכוללת מהנזקים הרבים הכלולים בייצור המוני. במילים אחרות, תרבות החד פעמי לא רק פוגעת בעולמנו, בבעלי החיים ובטבע, אלא, משפיעה עלינו בדרכים אחרות כמו, איבוד קשר והערכה כלפי חפצים, איבוד כישורים חשובים ובסיסים כמו יכולת תיקון ושיפוץ, כאשר התהליך הנורא והמהותי הזה מתחיל מקשית או מכוס חד פעמית, ומשפיע גם על מוצרים יקרים יותר, כמו, בגדים, מכשירי חשמל, טלפונים ניידים, ועוד. 

קראו עוד: מחזור פלסטיק תעשייתי 

מחזור פלסטיק בירוחם- כיצד הפך הפלסטיק לאויב של בני האדם? 

לפני שנתחיל חשוב להבין, הפלסטיק לא הולך לשום מקום. אחד הדברים שהופכים את הפלסטיק לחומר גלם כל כך נוח ויעיל, הוא העובדה שאחת התכונות הבולטות של הפלסטיק, הוא העמידות שלו. כאשר מייצרים צינורות פלסטיק למשל, עמידותם, היא תכונה חשובה, אך, נדמה כי עמידות הפלסטיק הופכת מיתרון לבעיה, כאשר חיי המוצר נגמרים, במיוחד במוצרים שמשווקים כחד פעמיים. זמן ההתכלות של מוצר פלסטיק עלול לנוע בין עשרות למאות שנים. לדוגמא, במידה והשתמשתם בקשית שתייה, ממש בעודכם קוראים את הכתבה הזו, גם הנכדים של הנינים שלכם, יוכלו להנות מאותה קשית, בדיוק כפי שנהניתם מהקשית בעצמכם. הפלסטיק מצטבר באדמה, בנהרות, אוקיינוסים, ובכך, הוא גורם לזיהום הטבע ולהרעלה של בעלי חיים וכמובן, גם לבני אדם. 

 

מידע חשוב על מיחזור פלסטיקמחזור פלסטיק בירוחם– כיצד ניתן להתמודד עם התופעה המטרידה הנקראת פלסטיק?

אחת הדרכים הבולטות כרגע בישראל, היא מחזור פלסטיק בירוחם. מחזור פלסטיק בירוחם הוא בעצם תהליך בו בקבוקי השתייה מפלסטיק נשטפים, נגרסים ועוברים עיבוד, ובכך מייצרים מאותו הפלסטיק מוצר שונה לחלוטין. מחזור פלסטיק בירוחם, הוא איכותי ומבטיח כאשר מדובר בדאגה לעולם בו אתם חיים. עוד דרך בה ניתן לעזור לעולם ולצמצם את צריכת הפלסטיק,  היא צמצום שימוש בבלונים, וכמו כן, אי הפרחתם לשמיים בעקבות העבודה שהם ייסחפו לים או לטבע ויפגעו שם בבעלי חיים, בנוסף, מומלץ לקנות בחוכמה, להעדיף מוצרים שאתם באמת צריכים, כאשר, אתם שמים דגש על כך שהם רב פעמיים ואיכותיים, וכמו כן, לעודד עסקים, אשר, עושים מאמצים להפחית את הנזק לסביבה. 

ועוד קצת מידע חשוב על מיחזור פלסטיק

  • כמעט על כל מוצרי הפלסטיק יש צורת של משולש עם שלושה חיצים המעיד על כך שהמוצר מיועד למיחזור. 
  • ככל שהזמן עובר רמת המודעות לגבי מיחזור מוצרי נייר ופלסטיק עולה. 
  • יש מורכבות רבה בהיבט של מוצרי פלסטיק מסוימים מיוצרים מכמה סוגים של פלסטיק ואז תהליכי המיחזור שלהם הופכים להיות יותר מסובכים. 
  • אותם סוגים אינם מתערבבים אחד עם השני ולפעמים התהליך הזה יכול לגרום להיות בעיות ונזק מאשר תועלת. 
  • חשוב לעשות שימוש חוזר באריזות רב פעמיות ובמוצרי פלסטיק שונים. 

לסיכום, קיימת חשיבות אדירה לתהליכי מיחזור פלסטיק בישראל, הן בצפון והן בשאר האזורים בארץ וככל שניתרם לתהליך יותר, כך הדבר יטיב איתנו ועם הסביבה. 

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר

לוגו המרכז למיחזור

המרכז למיחזור

מחפשים חברה אמינה ומקצועית לטיפול בפסולת וגרוטאות מתכת שלכם? הגעתם למקום הנכון! אנו החברה המובילה בישראל לפינוי מתכות, פירוק ומחזור. השירותים שלנו כוללים קניית גרוטאות ברזל, גרוטאות אלומיניום, גרוטאות נחושת ומתכות נלוות אחרות במחיר הטוב ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

מדוע מיחזור הוא חיוני לקיימות ושימור מאגרי מים

מים הם משאב נדיר, ושימורם הפך בראש סדר העדיפויות ברחבי העולם. בישראל, מדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, יש חשיבות עליונה לשמירה על מאגרי המים. מיחזור מים הופיע כאסטרטגיה חיונית לשמירה על אספקת מים בת קיימא לאומה. באמצעות יישום טכנולוגיות חדשניות ושיטות ניהול אפקטיביות, למיחזור תפקיד חיוני בהבטחת אורך החיים והיעילות של מאגרי המים.

לקריאת המאמר »

נוהלי הריסה וניהול פסולת

בעולם של היום, שבו הדאגות הסביבתיות עומדות בראש דיונים רבים, חיוני לתת עדיפות לשיטות קיימא בכל התעשיות. להריסת מבנים ולניהול הפסולת הנוצרת במהלך התהליך יכולה להיות השפעה משמעותית על הסביבה. על ידי יישום נוהלי הריסה וניהול פסולת בר קיימא, נוכל להפחית את טביעת הרגל הסביבתית שלנו ולתרום לעתיד ירוק יותר.

לקריאת המאמר »

המדריך האולטימטיבי לבחירת חברת ניקיון משרדים הטובה ביותר

בכל הנוגע לשמירה על שטח משרד נקי ומאורגן, שכירת חברת ניקיון משרדים מקצועית היא חיונית. זה לא רק מבטיח סביבת עבודה בריאה ופרודוקטיבית, אלא גם חוסך זמן ומאמץ לעובדים שיכולים להתמקד במשימות שלהם מבלי לדאוג לניקיון. עם זאת, עם מספר רב של חברות ניקיון בשוק, כיצד תבחרו את הטוב ביותר עבור המשרד שלכם? מדריך מקיף זה ידריך אותך דרך הגורמים המכריעים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה.

לקריאת המאמר »

10 טיפים לשמירה על המשרד שלך נקי – חברת ניקיון משרדים פרמייר בפתח תקווה חושפת הכל

בכל הנוגע לשמירה על משרד נקי ומאורגן, אין למי לפנות יותר מאשר חברת ניקיון משרדים המובילה של פתח תקווה. עם שנים של ניסיון וצוות של אנשי מקצוע מסור, יש לנו את המומחיות להבטיח שסביבת העבודה שלך תהיה תמיד נקייה ונוצצת. במאמר זה, נשתף אתכם ב-10 טיפים חיוניים שיעזרו לכם לשמור על המשרד שלכם במצב 

לקריאת המאמר »

הכירו מקרוב את קסמם של מטבחי הגינה

הגינה היא חלק בלתי נפרד מהבית שלכם ואתם נהנים ממנה מאוד? רוצים להפוך כל ארוחה שלכם בגינה לעוד יותר נוחה? אם כך, כדאי שתדעו: הדרך הנכונה לעשות זאת היא לקנות ולהתקין מטבח גינה שימושי. מטבחי גינה זוכים להצלחה רבה לא במקרה, שכן הם נוחים מאוד לשימוש. אפשר לשלב בהם כיריים, מטבח ואפילו ברביקיו, כך שאין ספק שהשימוש בהם יכול להקל על הכנת כל ארוחה שתבקשו. זו הסיבה שבגללה היום בהרבה מאוד בתים אנחנו רואים מטבחי חוץ וגינה, אז למה שלא תזמינו גם אתם מטבח גינה איכותי?

לקריאת המאמר »

צפון -שרון

מרכז-דרום

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!