פורטל מיחזור בישראל

מיחזור מתכות מחירים – מה זה מתכת, מה הם סוגי המתכות השונים, וכיצד מיחזור מתכות מחירים נקבע

מיחזור מתכות מחיריםמיחזור מתכות מחירים פסולת אשר עשויה ממתכת היא פופולארית ונפוצה מאוד  

בכל מקום בעולם כיום אנשים מייצרים פסולת אשר עשויה מתכת. בין אם מסתכלים על בתים פרטיים, או על מפעלים גדולים ותעשייתיים של ייצור, אצל כולם פסולת אשר עשויה ממתכת הינה נפוצה מאוד. פסולת המתכת מהווה את אחת מסוגי הפסולת הגדולים והנפוצים בעולם, זאת כאשר פסולת מתכת אחראית על נזק סביבתי גדול אשר נוצר כתוצאה מעודפי פסולת מתכת שונים, אשר נזרקים לעתים קרובות וחוסמים את אתרי הפסולת השונים בעולם מכלל שימוש. כיום, נהוג לחלק את הפסולת אשר עשויה ממתכות למספר קבוצות, זאת כאשר כל קבוצה או סוג של מתכת, מאופיינת בסופו של דבר במאפיינים חומריים שונים, אשר מורכבים מתרכובות ומחומרים שונים. את פסולת המתכת נהוג לחלק בימינו ל2 קבוצות שונות, אשר שונות ונבדלות אחת מהשנייה גם בסוג החומר, ובמאפייניו, אך מצד שני גם נבדלים בתהליך המיחזור שלהם.

מיחזור מתכת מחירים פסולת מתכתית ברזלית, סוג אחד של פסולת מתכתית – 

פסולת מתכתית ברזלית מהווה סוג אחד של פוסלת מתכתית מבין 2 סוגי המתכות השונים. מדובר על קבוצה מתכתית אשר קיימת ומבוססת על סוגים רבים ונבדלים של פלדות שונות. המאפיין הבולט ביותר והנפוץ ביותר של פסולת מתכתית ברזלית כיום, הוא מאפיין של יכולת הברזל המתכתי למשוך אליו מגנטים, ולהימשך אל מגנטים. את המתכות הפרטיות ניתן למצור גם בבתים הפרטיים, ובמגזר הפרטי, שם הפסולת המתכתית ברזלית באה לידע ביטוי במוצרים ובחפצים הבאים דודי שמש, אופניים, קופסאות שימורים, מוצרי חשמל, מכונות כביסה, ועוד נוספים. מבחינת מפעלי הייצור, ותעשיית הייצור באופן כללי, ניתן למצוא במגזים האלה את הפסולת המתכתית ברזלית במוצרים ובדברים הבאים חלקי מכונות, ברגים, שאריות חיתוך, קונסטרוקציות שונות, ועוד.

מידי שנה, כלל המזרים, כלומר גם המגזר התעשייתי, וגם המגזר הפרטי, אוספים יחדיו אלפי טונות לא נגמרות של פסולת מתכתית ברזלית, אשר נאספת מכל המקומות והסוגים, ומועברים בסופו של דבר למיחזור מתכת. על ידי ערבוב של סוגי המתכות הברזליות הללו, ניתן בסופו של דבר להשתמש במתכות הללו על מנת ליצר סוגים רבים של פלדות ושל חומרים, ובעזרת ערבוב החומרים הנ"ל ניתן לייצר חומרים עם תכונות רבות ומגוונות, כגון חומרים גמישים, חומרים חזקים, חומרים עמידים לטמפ' קיצוניות, ועוד רבים ומגוונים.

מיחזור מתכת מחירים פסולת מתכתית אל ברזלית, סוג שני של פסולת מתכתית – 

פסולת מתכתית אל ברזלית מהווה את סוג המתכות השני אשר נפוץ ומוכר כיום בעולם, בעיקר כאשר מדובר על תעשיית מיחזור המתכות. מדובר על קבוצת מתכות שונה, אשר מתבססת על ערבוב של סוגים שונים של מתכות, אשר אינן מכילות את היסוד ברזל כחלק מערבוב החומרים הנ"ל. ישנם סוגים רבים של מתכות אשר יכולות להיות חלק מהתרכובת אשר מכילה את הפסולת המתכתית האל הברזלית, זאת בדוגמת מתכות מוכרות כגון אלומיניום, נחושת, ניקל, ועוד נוספים. אחד המתכות האל הרזליות המוכרות ביותר הינה הנירוסטה. נירוסטה היא תרכובת מתכות, אשר מכילה כחלק ממנה אחוז מסוים של ניקל. השווי של הנירוסטה נקבע בסופו של דבר לפי אחוז הניקל שקיים בנירוסטה, ולפי החומרים השונים והמגוונים אשר מרכיבים בסופו של דבר את הנירוסטה.

מיחזור מתכת מחירים מהם היתרונות השונים למיחזור של מתכות?

מיחזור מתכות כאמור הוא אחד הנושאים החמים והבוערים כיום בעולם, זאת בשל העובדה שפסולת מתכתית אשר נצברת בכמויות בלתי רגילות בכל שנה, משפיעות על המצב הסביבתי, ועלולות לפגוע בעולם בתצורות רבות ושונות. להלן היתרונות של מיחזור מתכות שונות:

מיחזור מתכות מחירים מחירון לדוגמא

חשוב להכיר בכך כי המחירון של מיחזור מתכות משתנה מיום ליום, בהתאם לכל מיני משתנים ונתונים, ובהתאם לדברים והתרחשויות שקורים בעולם. יחד עם זאת, חשוב היה לנו להציג בפניכם מחירון של מיחזור מתכות עם פירוט מחירים ממוצע

איך מתבצע תהליך מיחזור של מתכת

תהליך מיחזור של מתכת נחשב לאחד התהליכים הכי חשובים, תהליך אשר מסייע לנו לחסוך באנרגיה וגם בכסף. בתהליך עצמו מתיכים את המתכות הישנות בתוך תנורים מיוחדים המביאים את המתכות לטמפרטורות גבוהות מאוד ואז בעצם המתכת עוברת למצב נוזלי. לאחר מכך, את המתכות מעבירים לתוך תבניות יציקה מיוחדות, מה שמעביר אותם לחומר גלם, אותו אפשר להעביר למפעלים מסוגים שונים למטרה של שימוש חוזר לייצור מגוון של מוצרים

Exit mobile version