מהו מחזור קפסולות קפה?

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר

מיחזור קפסולות קפהקפה נחשב, ללא ספק, לאחד המשקאות החמים הפופולאריים ביותר בעולם. אנשים רבים לא מסוגלים לפתוח את הבוקר בלי שתייה של המשקה המעורר והטעים הזה, שנחשב לבעל סגולות בריאותיות טובות.

לקפאין השפעה חיובית על מחזור הדם, זהו חומר אנטי אוקסידנטי ראשון במעלה, ומחקרים מראים שהוא גם טוב לזיכרון ואפילו יכול לסייע במניעת תאונות דרכים.

התפתחותן של מכונות הקפה הייתה קפיצת מדרגה של ממש באפשרות לשתות קפה איכותי, ברמה גבוה.

כיום, חברות קפה חשובות הפועלות בתחום כגון חברת נספרסו העולמית, מציעות איכות גבוה יותר של קפה באמצעות שימוש בקפסולות מיוחדות שעשויות מאלומיניום – מידע מקיף על כל סוגי קפסולות הקפה ואפשרויות רכישתן באתר icoffee

כחלק מתפיסת עולם חברתית, השיקה נספרסו מהלך שנועד לאפשר מיחזור של קפסולות הקפה שלה, צעד חיובי שנועד לשמור על הסביבה.

קפה איכותי יותר

השימוש בקפסולות אלומיניום לא נועד למטרות אסתטיות בלבד, וגם לא רק כדי לאפשר שימוש קל ונוח יותר. קפסולות האלומיניום נועדו לאפשר לחובבי הקפה הנאה טובה יותר משתיית הקפה, בכל טעם שבו הם יבחרו.

בדיוק כמו שיין טוב עשוי להיפגם אם לא יעשה שימוש בפקק איכותי ומתאים, כך גם במקרה של קפה האיכותי.

הניחוח העשיר, הארומה והטעם המשובח שמאפיינים את הקפה שעשוי מפולים משובחים, נפגמים במהירות עם החשיפה לאוויר. מומחים בתעשיית הקפה טוענים שללא שימוש בקפסולות אלומיניום איכותיות, גם אנשים שאינם אניני טעם במיוחד יחושו בהבדל.

לכן, על מנת להבטיח שמכונת הקפה תספק קפה איכותי של ממש, אסור להתפשר על שימוש בקפסולות מדרגה שנייה כגון אלה שעשויות מפלסטיק.

מיחזור בעולם וגם בישראל

המהלך של נספרסו העולמית בתחום מחזור קפסולות הקפה מתנהל בהצלחה משכנעת. הדבר נובע ממחויבות אמיתית ומתחושת אחריות ליצירת סביבה נקייה יותר ומתעשייה בזבזנית פחות.

נתונים רשמיים מורים על פריסה של אלפי נקודות מיחזור בעולם, שמסוגלות לקלוט כשבעים וחמש אחוז מהקפסולות שנמצאות בשימוש.

בישראל, גם השלוחה המקומית של חברת נספרסו (נספרסו ישראל) הביעה נכונות להצטרף למהלך של החברה האם, ולמעשה צעדים ראשונים כבר ננקטו.

מספר מרכזים לאיסוף קפסולות נפתחו, כאשר החזון לעתיד מדבר על איסוף הקפסולות מבתי הלקוחות, במקביל לחלוקה ולמשלוח של קפסולות חדשות.

מחזור משתלם

מומחי מיחזור מציינים את העובדה שחשיבות המחזור של המתכת אלומיניום היא רבה, הרבה יותר ממה שניתן לראות במבט ראשון.

הסיבה לכך היא שהפקה של אלומיניום מתוך מרבצים טבעיים, כרוכה בהשקעה של אנרגיה רבה. אנרגיה זו איננה רק יקרה, אלא גם בעלת השפעה מזהמת.

הפקה של אלומיניום נקי ומחודש, באיכות שאיננה נופלת מזה המופק בטבע, נעשית תוך שימוש בכמות אנרגיה מעטה בלבד.

בנקודה זו ראוי לציין שאלומיניום נחשב לחומר גלם חשוב ביותר, אשר משתמשים בו בכל סוגי התעשיות (תעשיה קלה, תעשיה כבדה), ביצירת מוצרים לבית, מוצרי נוי, בבניה ועוד.

יעדים חברתיים נוספים

מלבד מיחזור של קפסולות קפה, אי אפשר להתעלם מצעדים נוספים שאותם נוקטת נספרסו ישראל, בברכת החברה העולמית. הדבר ראוי לציון מיוחד, שכן התקווה היא שחברות תעשיה נוספות, הן בתחום הקפה והן בתחומים אחרים ילכו בעקבות חזון מרחיק ראות זה.

בין היעדים החברתיים הנוספים ראוי לספר על יעד שמשלב בתוכו איסוף של מכונות קפה ישנות ומתן הזדמנות לאנשים בעלי מוגבלויות להתפרנס בכבוד. האיסוף והפירוק של מכונות קפה ישנות צפוי למנוע מחלקים משומשים להצטרף להררי האשפה ולמנוע אפשרות של זיהום סביבתי.

פירוק המכונות לחלקיהן נעשה באמצעות עמותות המעסיקות עובדים בעלי מוגבלויות. העובדים עוסקים בפירוק ובמיון החלקים, בכדי שניתן יהיה לעשות בהם שימוש חוזר.

במהלך העבודה, מקבלים העובדים הדרכה מתאימה, וזוכים להזדמנות להתפרנס כמו כולם.