מיחזור מתכת מחיר – כיצד מיחזור מתכת מתבצעת?

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר

מיחזור מתכת מחירמיחזור מתכת מחיר כיצד פסולת מתכת הפכה להיות כל כך נפוצה כיום בעולם

בעולם שאנחנו חיים בו כיום, כולם מייצרים בסופו של דבר פסולת כיום. בין אם מדובר על אנשים אשר חיים בבית פרטי, או מפעל ייצור אשר מייצר כמויות פסולת רבות, כולם בלי יוצא צן הכלל מייצרים פסולת כיום, בכמויות כאלה או אחרות במהלך היום יום שלהם. מבחינת סוגי הפסולת השונים, פסולת העשויה ממתכת, כלומר פסולת מתכות, היא אחד מסוגי הפסולת הנפוצים והפופולאריים כיום, זאת כאשר פסולת מתכתית מתחלקת כיום למגוון רחב של סוגים שונים של פסולת מתכת, אשר ניתן לחלק אותם לקבוצות שונות, זאת בהתאם להרכב של חומר המתכת, וליחס של החומרים השונים בתוך כל סוג של מתכת. על מנת להבין הסוגיה הנ"ל יותר לעומק, עלינו להכיר ולהבין שכלל המתכות בעולם מתחלקות כיום ל2 קבוצות עיקריות פסולת מתכתית ברזלית, והסוג השני הוא פסולת מתכתית אל ברזלית.

מיחזור מתכת מחיר מה היא פסולת מתכתית ברזלית, מה הם המאפיינים של סוג זה של מתכות

קבוצה זו של מתכות, הינה קבוצה אשר קמה ומבוססת בסופו של דבר על סוגים שונים של פלדה. המאפיין הגדול ביותר של סוג זה של מתכות, הוא שמדובר על סוג של מתכות אשר יכולות למשוך מגנטים ולמגנט אותם בעצם. את המתכות הברזליות, ניתן למצוא במקומות רבים ושונים כיום בעולם הייצור. כאשר מדובר על המגזר הפרטי, ניתן למצוא מתכות ברזליות במקומות הבאים מכונות כביסה, שערים חשמליים, אופניים, ברגים, חלקים שונים של מכונות, ועוד. מבחינת המגזר העסקי, ניתן למצוא את מתכות ברזליות במקומות הבאים ברגים, שאריות חיתוך, חלקים שונים של מכונות, ועוד.

מבחינת פסולת אשר עשויה ממתכות ברזליות, בכל שנה נאגרים כמויות בלתי רגילות וגדולות של פסול מתכתית ברזלית בעולם, זאת כאשר הפסולת המתכתית נאספת מכלל המגזרים השונים שקיימים, המגזר הפרטי והמגזר העסקי, ובסופו של דבר הפסולת הזאת הנאספת מועברת למיחזור. מהפסולת שנאספת מבחינת מתכת ברזלית, ניתן לייצר מהמחזור של פסולת המתכת הברזלית מגוון רחב של פלדות, זאת על ידי ערבוב חומרים שונים, אשר יוצרים בסופו של דבר חומרים עם מגוון רחב של תכונות שונות כגון חוזק, גמישות, ועוד.

מיחזור מתכת מחיר מה היא פסולת מתכתית אל ברזלית, מה הם המאפיינים של סוג זה של מתכות

מדובר על קבוצה נוספת של מתכות, זאת כאשר קבוצה זו של מתכות מתבססת בסופו של דבר על סוגים שונים של חומרי מתכת, אשר לא מכילים כאמור את ייסוד הברזל. תחת הקטגוריה הזאת של מתכת אל ברזלית, ניתן למצוא סוגים שונים של מתכות, כאשר המוכרים בינהם הינם ניקל, אלומיניום, נחושת, ועוד. מבחינת המתכות האל ברזליות, קבוצה זו הרבה יותר מגוונת ומכילה סוגים שונים של מתכות. נירוסטה למשל, היא אחת מהתרכובות המוכרות והנפוצות ביותר כאשר דובר על מתכות אל ברזליות. נירוסטה הוא חומר אשר מורכב מניקל, זאת כאשר השווי של המתכת נקבע בסופו של דבר על פי אחוז הניקל שנמצא בה.

היתרונות של מיחזור מתכותמיחזור מתכת מחיר מה הן היתרונות של מיחזור מתכות?

למיחזור מתכות, יש יתרונות רבים כיום, אשר מוכרים מאוד בעולם, וגורמים לכך שהתעשייה של מיחזור מתכת מחיר, תגדל ותפיק רווחים גדולים משנה לשנה. להלן היתרונות השונים של מיחזור מתכות:

  • מיחזור של מתכות הוא תהליך אשר מייעל ומזרז את התהליך של ייצור מוצרי מתכת שונים, זאת בשל העובדה שמיחזור של מתכות חוסך חומר רב בהפקת חומרי מתכת חדשות, אשר מהוות תהליך יקר ממש.
  • מתכות לא יכולות ללכת לאתרי הטמנה של פסולת, זאת בשל העובדה שתהליך המיחזור מחלץ מהפסולת אשר נזרקת לאתרי הטמנה , ומעביר את המתכות הללו לתהליכי המיחזור השונים.
  • בסופו של דבר, מיחזור של מתכות הוא תהליך אשר מיישם את העיקרון הבא לקחת מטרד גדול אשר קיים, ולהפוך אותו בסופו של דבר למשאב חדש שניתן להשתמש בו. מיחזור מתכת הוא תהליך אשר מהווה דרך מאוד נפוצה ופופולארית כיום לחילוץ זבל מתכתי ומכירה שלו לגופים שונים שמשתמשים בחומרים הללו.

מיחזור מתכת מחיר מחירון לדוגמא

חשוב לציין כי המחיר למיחזור מתכות משתנה ונקבע לפי סוג המתכת, תהליך המיחזור שהמתכת עוברת וכמובן שהמחיר נקבע לפי קילוגרם

מחיר מחזור כבלים תקשורת

  • מחיר כבל חשמל 2-18 שח לקג
  • מחיר כבל חשמל נחושת 3-18 שח לקג
  • מחיר כבל חשמל אלומיניום 1.8-3.5 שח לקג

מחיר מיחזור מתכות מסוגים שונים

  • מחיר מיחזור אלומיניום נקי ללא תערובות 2.8-6.5 שח לקג
  • מחיר מיחזור  פרופיל אלומיניום נקי ללא תערובת 2.8-6.5 שח לקג
  • מחיר מיחזור יציקות אלומיניום 2.3-5.2 שח לקג
  • מחיר מיחזור עופרת נקייה 2.8-5.2 שח לקג
  • מחיר מיחזור כסף 795-1.300 שח לקג
  • מחיר מיחזור נחושת 16-40 שח לקג

מחירים של מתכות אלה משתנים יום ביומו על פי הנתונים של בורסת המתכות לונדון

  • מחיר פליז או מחיר ברזים – 8-14 שח לקג
  • מחיר ברונזה – 8-17 שח לקג
  • מחיר נירוסטה ממוצע 4.8 שח לקג
  • מחיר רדיאטורים שילוב של אלומיניום ונחושת – 7-13 שח לקג
  • מחיר נחושת בשילוב פליז – 7-17 שח לקג

לסיכום, למיחזור נחושת מגוון רחב של יתרונות אותם שווה להכיר ולמקסם

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר

לוגו המרכז למיחזור

המרכז למיחזור

מחפשים חברה אמינה ומקצועית לטיפול בפסולת וגרוטאות מתכת שלכם? הגעתם למקום הנכון! אנו החברה המובילה בישראל לפינוי מתכות, פירוק ומחזור. השירותים שלנו כוללים קניית גרוטאות ברזל, גרוטאות אלומיניום, גרוטאות נחושת ומתכות נלוות אחרות במחיר הטוב ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

מיחזור מתכת מחיר

מדוע מיחזור הוא חיוני לקיימות ושימור מאגרי מים

מים הם משאב נדיר, ושימורם הפך בראש סדר העדיפויות ברחבי העולם. בישראל, מדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, יש חשיבות עליונה לשמירה על מאגרי המים. מיחזור מים הופיע כאסטרטגיה חיונית לשמירה על אספקת מים בת קיימא לאומה. באמצעות יישום טכנולוגיות חדשניות ושיטות ניהול אפקטיביות, למיחזור תפקיד חיוני בהבטחת אורך החיים והיעילות של מאגרי המים.

לקריאת המאמר »

נוהלי הריסה וניהול פסולת

בעולם של היום, שבו הדאגות הסביבתיות עומדות בראש דיונים רבים, חיוני לתת עדיפות לשיטות קיימא בכל התעשיות. להריסת מבנים ולניהול הפסולת הנוצרת במהלך התהליך יכולה להיות השפעה משמעותית על הסביבה. על ידי יישום נוהלי הריסה וניהול פסולת בר קיימא, נוכל להפחית את טביעת הרגל הסביבתית שלנו ולתרום לעתיד ירוק יותר.

לקריאת המאמר »

המדריך האולטימטיבי לבחירת חברת ניקיון משרדים הטובה ביותר

בכל הנוגע לשמירה על שטח משרד נקי ומאורגן, שכירת חברת ניקיון משרדים מקצועית היא חיונית. זה לא רק מבטיח סביבת עבודה בריאה ופרודוקטיבית, אלא גם חוסך זמן ומאמץ לעובדים שיכולים להתמקד במשימות שלהם מבלי לדאוג לניקיון. עם זאת, עם מספר רב של חברות ניקיון בשוק, כיצד תבחרו את הטוב ביותר עבור המשרד שלכם? מדריך מקיף זה ידריך אותך דרך הגורמים המכריעים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה.

לקריאת המאמר »

10 טיפים לשמירה על המשרד שלך נקי – חברת ניקיון משרדים פרמייר בפתח תקווה חושפת הכל

בכל הנוגע לשמירה על משרד נקי ומאורגן, אין למי לפנות יותר מאשר חברת ניקיון משרדים המובילה של פתח תקווה. עם שנים של ניסיון וצוות של אנשי מקצוע מסור, יש לנו את המומחיות להבטיח שסביבת העבודה שלך תהיה תמיד נקייה ונוצצת. במאמר זה, נשתף אתכם ב-10 טיפים חיוניים שיעזרו לכם לשמור על המשרד שלכם במצב 

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!