מחזור פלסטיק תעשייתי 

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר


מחזור פלסטיק תעשייתי נראה כי כיום, אין שום ספק שהפלסטיק נמצא בכל מקום. הוא עוטף את האוכל ואת המוצרים, אשר אותם אנו רוכשים, הוא קיים בבגדים אותם אנו לובשים, במבני מגורים, ואף, מחליף את מרכיבי המכוניות המתכתיים. פלסטיק נמצא גם במקומות לא רצויים שאף פוגעים בבריאותנו ומפריעים להתנהלות חיים תקינה, כמו, במים אותם אנו שותים, באוויר אותו אנו נושמים, באדמה ממנה אנחנו מגדלים את מזוננו, וכמו כן, בתוך גופנו, והבעיה הגדולה ביותר שניתן להבחין בה בימינו, היא שהפלסטיק הולך ומצטבר. על פי נתונים של רשות הטבע והגנים, מאז 1950 יוצרו בעולם למעלה מעשרה מיליארד טון של מוצרי פלסטיק שונים. על פי חישוב קצר, עבור כל אדם שחי כיום על כדור הארץ הופק לפחות טון של פלסטיק. עד המצאת הפלסטיק, הפתרון הנוח והזמין היו זכוכית ומתכת, אך לאחר המצאת הפלסטיק היה נראה כי הומצא רעיון מהפכני ו ״חד פעמי״, אך, נראה כי הכותרת הזאת שניתנה לפלסטיק, כלל לא משקפת את המציאות, כאשר, 75 אחוזים מכלל מוצרי הפלסטיק שנוצרים, כבר נחשבים לפסולת, כאשר, מרביתם, לאחר שימוש אחד בלבד. נראה כי הפתרון הנוח, אך הכל כך מזהם, משחית, מיותר ובזבזני הזה מטריד אנשים רבים ופעילי סביבה רבים. אם גם אתם מחפשים פתרונות לנושא החשוב הזה, נדמה שהכתבה הזאת בדיוק עבורכם. 

מחזור פלסטיק תעשייתי – מה הבעיה בפלסטיק? 

ברור לכולם שהבעיה הגדולה ביותר בפלסטיק, שבמהותה, גורמת לו להיות רע לכדור הארץ, היא העובדה שהפלסטיק לא הולך לשום מקום. עמידות הפלסטיק היא התכונה שהופכת אותו לשימושי ונוח. כאשר מייצרים צינורות פלסטיק לתעשיית הבניה למשל, עמידותם, היא זו שגורמת לקבלנים הראשיים לבחור בהם כחומר גלם. למרות זאת, עמידות הפלסטיק היא זו שהופכת אותו משימושי ובעל יתרון על חומרי גלם אחרים, לבעיה. בנוסף לכך, ידוע הפלסטיק בהיותו רעיל. כל שלב בתהליך הייצור והשימוש של הפלסטיק, יוצר זיהום, אשר, מסוכן ומזיק לבריאותנו. במוצרי הפלסטיק עצמם, יש תוספים כימיים שונים כמו למשל, מעכבי בעירה ותוספי צבע, אשר, עלולים לדלוף לסביבה בה אנו חיים, וכמו כן, לאוכל ולשתייה אשר עטופים באותן אריזות פלסטיק. ואם זה לא מספיק, הפלסטיק מצטבר בטבע, כששם, הוא פוגע בבעלי חיים אשר אוכלים את הפסולת, או מסתבכים איתה. 

מחזור פלסטיק תעשייתי – אז איך ניתן לתרום להצלתו של העולם? 

נדמה כי אחת הדרכים הבולטות על מנת להפחית את ההשפעות הרעות של הפלסטיק על העולם, היא מחזור פלסטיק תעשייתי. במחזור פלסטיק תעשייתי, טמון המפתח לסביבה בריאה, ונקייה יותר. בתהליך של מחזור פלסטיק תעשייתי, הפלסטיק מתפרק ומחזירים אותו למצב של חומר גולם, מאותו חומר גלם, ניתן לייצר מוצר פלסטיק אחר, וכמו כן, את אותו המוצר בדיוק. מחזור פלסטיק תעשייתי, מאפשר חיסכון רב של חומרי גלם, ובכך מצמצם את כמויות הפלסטיק שיוצרות פסולת מיותרת וכמובן, זיהום הפוגע בכדור הארץ. 

מחזור פלסטיק תעשייתי – איך כולם יכולים להצטרף לשינוי מחזור פלסטיק תעשייתי – איך כולם יכולים להצטרף לשינוי? 

  • בלונים – בשנים האחרונות עלתה למודעות, העובדה ששימוש בבלונים, וכמו כן, הפרחתם לשמיים, גורמת לסחיפתם אל הים או לטבע, וכתוצאה מכך, בעלי חיים רבים נהרגים. על כן, חשוב מאוד לא לעשות פעולה זו. עוד ועוד ישראלים אשר חוגגים יומולדת, מבינים כי בלונים מזיקים לסביבה שלנו ולכן הם בוחרים פתרונות וקישוטים אחרים ידידותיים יותר לסביבה. 
  • יצרנים מתחשבים – ישנם בשוק מספר לא מבוטל של יצרנים אשר מתחשבים בבריאות אדם, וכמו כן, גם בסביבה, כאשר, אותם יצרנים מפרסמים נתונים על שרשרת היצור של מוצריהם, המדיניות שלהם לטובת הסביבה, וכמו כן, מציינים את השימוש שלהם בתהליך של מחזור פלסטיק תעשייתי. 
  • לשתף – גם לדבר ולשתף חברים ובני משפחה על הרעיון של מחזור פלסטיק תעשייתי ומדוע הוא כה חשוב, יכול ליצור שינוי חשוב ומהותי

האם יש חברות שזה מה שהן עושות, כלומר מבצעות מיחזור פלסטיק תעשייתי?

בהחלט. ולכן, אם אתם מייצרים כמויות גדולות של פלסטיק, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לאתר חברה מקצועית המבצעת שירותי פינוי פלסטיק יעיל בהתאם לאזור שבו אתם מייצרים או מעונינינים לפנות את הפלסטיק. ניתן לפנות פלסטיק תעשייתי מכל הסוגים כמו לוחות עשויים פלסטיק, יריעות פלסטיק, שאריות המגיעות ממפעלים, חלקים של פלסטיק ועוד. שבוחרים חברה מקצועית המתמחה במחזור פלסטיק, כדאי מאוד שהיא תקפיד על תהליך מבוקר אשר עומד בתקנים ישראליים ואירופאיים גם יחד, אלו מעודדים שמירה על איכות הסביבה שלנו

איך זה בעצם עובד? 

בעיקרון, קיימת האפשרות לבצע תהליכי מחזור של סוגים שונים של פלסטיק. רוב מוצרי הפלסטיק, מיוצרים בשיטת תרמופלסטית, וניתן למחזר אותם באמצעות גריסה והמסה שלהם מחדש, מה שמאפשר בעצם לייצר מוצרים חדשים לגמרי. ניתן גם לנצל חלק מהמוצרים ואין צורך לבצע עיבוד שלהם מחדש, זאת בהתאם לסוג המוצר. כמובן, שיש תעשיות, כמו למשל תעשיית המזון ממנה לא ניתן לייצר מוצרים חדשים וצריך קודם כל לעבד את הפלסטיק ולהפוך אותו שוב לחומר גלם

לסיכום, למרות המודעות אשר הולכת וגוברת לגבי הנזקים הסביבתיים הרבים שהפלסטיק גורם להם, עדיין יש המון מוצרים שמכילים פלסטיק. מדובר בחומר זול, עמיד, דמיש ונוח לשימוש. לכן, יש חשיבות רבה לתהליך ולביצוע תהליכי מיחזור של פלסטיק תעשייתי. כל אחד מאתנו יכול לתרום למגמה הזו, אם רק נחשוב קצת מחוץ לקופסא, נבצע רכישות של מוצרים אחרים שאינם מכילים פלסטיק, בין אם זה קופסאות אלומיניום במקום, בין אם זה בקבוקים תרמיים, נימנע מרכישה של כלים חד פעמיים עשויים פלסטיק שגורמים לנזק סביבתי בלתי הפיך וכמובן נמחזר בבית ונמיין את כל מה שעשוי מפלסטיק

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר

לוגו המרכז למיחזור

המרכז למיחזור

מחפשים חברה אמינה ומקצועית לטיפול בפסולת וגרוטאות מתכת שלכם? הגעתם למקום הנכון! אנו החברה המובילה בישראל לפינוי מתכות, פירוק ומחזור. השירותים שלנו כוללים קניית גרוטאות ברזל, גרוטאות אלומיניום, גרוטאות נחושת ומתכות נלוות אחרות במחיר הטוב ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

מחזור פלסטיק תעשייתי 

מדוע מיחזור הוא חיוני לקיימות ושימור מאגרי מים

מים הם משאב נדיר, ושימורם הפך בראש סדר העדיפויות ברחבי העולם. בישראל, מדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, יש חשיבות עליונה לשמירה על מאגרי המים. מיחזור מים הופיע כאסטרטגיה חיונית לשמירה על אספקת מים בת קיימא לאומה. באמצעות יישום טכנולוגיות חדשניות ושיטות ניהול אפקטיביות, למיחזור תפקיד חיוני בהבטחת אורך החיים והיעילות של מאגרי המים.

לקריאת המאמר »

נוהלי הריסה וניהול פסולת

בעולם של היום, שבו הדאגות הסביבתיות עומדות בראש דיונים רבים, חיוני לתת עדיפות לשיטות קיימא בכל התעשיות. להריסת מבנים ולניהול הפסולת הנוצרת במהלך התהליך יכולה להיות השפעה משמעותית על הסביבה. על ידי יישום נוהלי הריסה וניהול פסולת בר קיימא, נוכל להפחית את טביעת הרגל הסביבתית שלנו ולתרום לעתיד ירוק יותר.

לקריאת המאמר »

המדריך האולטימטיבי לבחירת חברת ניקיון משרדים הטובה ביותר

בכל הנוגע לשמירה על שטח משרד נקי ומאורגן, שכירת חברת ניקיון משרדים מקצועית היא חיונית. זה לא רק מבטיח סביבת עבודה בריאה ופרודוקטיבית, אלא גם חוסך זמן ומאמץ לעובדים שיכולים להתמקד במשימות שלהם מבלי לדאוג לניקיון. עם זאת, עם מספר רב של חברות ניקיון בשוק, כיצד תבחרו את הטוב ביותר עבור המשרד שלכם? מדריך מקיף זה ידריך אותך דרך הגורמים המכריעים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה.

לקריאת המאמר »

10 טיפים לשמירה על המשרד שלך נקי – חברת ניקיון משרדים פרמייר בפתח תקווה חושפת הכל

בכל הנוגע לשמירה על משרד נקי ומאורגן, אין למי לפנות יותר מאשר חברת ניקיון משרדים המובילה של פתח תקווה. עם שנים של ניסיון וצוות של אנשי מקצוע מסור, יש לנו את המומחיות להבטיח שסביבת העבודה שלך תהיה תמיד נקייה ונוצצת. במאמר זה, נשתף אתכם ב-10 טיפים חיוניים שיעזרו לכם לשמור על המשרד שלכם במצב 

לקריאת המאמר »

הכירו מקרוב את קסמם של מטבחי הגינה

הגינה היא חלק בלתי נפרד מהבית שלכם ואתם נהנים ממנה מאוד? רוצים להפוך כל ארוחה שלכם בגינה לעוד יותר נוחה? אם כך, כדאי שתדעו: הדרך הנכונה לעשות זאת היא לקנות ולהתקין מטבח גינה שימושי. מטבחי גינה זוכים להצלחה רבה לא במקרה, שכן הם נוחים מאוד לשימוש. אפשר לשלב בהם כיריים, מטבח ואפילו ברביקיו, כך שאין ספק שהשימוש בהם יכול להקל על הכנת כל ארוחה שתבקשו. זו הסיבה שבגללה היום בהרבה מאוד בתים אנחנו רואים מטבחי חוץ וגינה, אז למה שלא תזמינו גם אתם מטבח גינה איכותי?

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!