חברת נגב אקולוגיה

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר


הקמתה של חברת "נגב אקולוגיה" בקיבוץ משמר הנגב הייתה במטרה לטפל בפסולות מסוגים שונים, בדרכים מתקדמות תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות, ובמטרה לשמור על איכות הסביבה, בארץ וברחבי העולם, תוך עיסוק בחידושים בתחום האקולוגיה והסביבה.

חברת "נגב אקולוגיה" פועלת מתוך שאיפה להיות חברה מובילה בארץ בתחום של טיפול בפסולת, באמצעות שימושים חוזרים במרבית חומרי הפסולת הממוחזרים. בנוסף, החברה שואפת לשמור על המאזן האקולוגי הכללי, ברחבי העולם בכלל ובמדינת ישראל בפרט, באמצעות מתן פתרונות מתקדמים בתחומים של אקולוגיה.

חברת נגב אקולוגיה רכשה את המפעל למחזור בעיר אופקים שבנגב, מתוך מטרה לתת מענה ופתרונות כיצד לטפל בפסולת יבשה אשר מצטברת במגזר החקלאי ובמפעלי תעשייה שונים- מוצרי אלקטרוניקה ישנים, אריזות של קרטונים או מוצרי פלסטיק. המפעל מטפל באותה הפסולת על ידי מיון לפי סוגים, כבישה ודחיסה. שירותים אלה יעזרו באופן משמעותי למפעלים בכל דבר אשר קשור לאריזות שלהם, וגם יעזרו להם לחסוך בעלויות של היטלי הטמנת הפסולות במקומות שונים, אותם גובה המדינה.

קשריה של חברת נגב אקולוגיה

החברה מקיימת את פעולותיה המגוונות בתחום המיחזור והטיפול בפסולת, תוך שמירה על קשרים רציפים והדוקים עם המשרד להגנת הסביבה, עם קבלנים של איסוף אשפה, עם חברות להובלה ולשינוע ברחבי המדינה, עם רשויות מקומיות שונות, עם אתרים להטמנה ולסילוק פסולת אשר פרוסים בכל רחבי המדינה, עם מהנדסים ומתכננים בתחום האקולוגיה, עם יזמים של תעשיות ועם חברות בתחומי אקולוגיה בארץ ובעולם.

תחומי הפעילות של החברה

  • הפרדת פסולת למיחזור: חברת נגב אקולוגיה אוספת פסולת מסוגים שונים ומגוונים, ממיינת אותה, מטפלת בה ודואגת למיחזורה בצורה ראויה. דוגמאות לפסולות יכולות להיות גזם, אשפה ופסולות בניין. את הפעולות הללו מבצעת החברה באמצעות טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • חברת נגב אקולוגיה דואגת לשלוח קבלני פינוי ושינוע של אשפה בערים השונות, דואגת לאסוף פסולת מוצקה וכדומה, וכמו כן להשכיר ציוד תברואי.
  • חברת נגב אקולוגיה יוזמת ייעוץ למטרת תכנון הנדסה וליווי לפרויקטים הנדסיים שונים אשר עוסקים בתחומים של פסולת ושל תברואה.

הפתרונות אותם מספקת חברת נגב אקולוגיה

כל הפתרונות אותם מציעה חברת נגב אקולוגיה בפעולותיה במפעל מגיעים מתוך החזון הכללי למען שמירה על האקולוגיה בארץ וברחבי העולם כולו. הפתרונות מגוונים וכוללים:

  • פתרון מלא לטיפול ייחודי בפסולות מזוהמות.
  • פתרון מלא לאיסוף, לטיפול, למיחזור ולהטמנתם של חומרי פסולת שונים.
  • פתרון מלא להשמדתם של חומרי פסולת מכל הסוגים.
  • פתרון מלא בשימוש חוזר של פסולות מסוגים שונים: פלסטיק, צמיגים, מתכות, עץ וכדומה.
  • פתרון מלא ביצירת אנרגיה מתחדשת מפסולת.
  • פתרון מלא בייצור של פסולת אורגנית.
  • פתרון מלא בייצור קומפוסט – דשן אורגני עשיר מאוד, אשר נוצר מחומרים צמחיים.

 

הקמתו של מרכז לגריסה ולהטמנה של צמיגים

חברת נגב אקולוגיה הקימה, במסגרת המפעל למחזור ולטיפול בפסולות ישנות, גם מפעל לגריסה ולהטמנה של צמיגים, אשר הוקם בשנת 2009 בהשקעה רבה של כשישה מיליוני דולרים. מפעל זה נועד במטרה למחזר צמיגים ישנים ומשומשים לחומרי גלם, איתם מייצרים מוצרים שונים ומגוונים, לדוגמה משטחי משחק לגני שעשועים לילדים, המהווים תחליף רך ונעים למשטחי חול, בולמי זעזועים למסילות רכבת וכדומה.

בעקבות החוק אשר חוקקה הכנסת, לפינוי ולטיפול בצמיגים משומשים, באחד ביולי בשנת 2007, חברת נגב אקולוגיה רכשה מגרסה מיוחדת וחדשנית אשר יש ביכולתה לגרוס שמונה טון של צמיגים, תוך פרק זמן של שעה, ולהפוך אותם לרצועות גומי דקות ביותר, והן יוטמנו באתר מיוחד באתר ה"דודאים" בדרום הארץ, אשר נועד בדיוק עבור מטרה זו.