פורים ירוק בנתניה

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר


פורים הוא חג השמחה וההשתוללות הבלתי מרוסנת, כמו גם חג הנותן לכולם לצאת מעצמם ולהיות באמת, מה שתמיד חלמו עליו, או מה שביקשו ולו רק ליום אחד. פורים ירוק בנתניה היה מאורע שהפיח בלבבות האנשים תקווה לעתיד ירוק יותר לכולנו, ואכן, כך היה ברגעים ספורים, למשך יום אחד.

פורים ירוק בנתניה

מרים פיירברג איכר, ראש עיריית נתניה, פתחה את העדלאידע כשהיא צועדת בראשה, מחופשת לליצן ירוק. העדלאידע הססגונית, שכללה את השתתפותם של 1500 המשתתפים בתהלוכה, הייתה סוחפת והילכה ברחובות העיר נתניה וחוללה בשמחה. רקדנים, ליצנים, אמני רחוב, מקהלות וזמרים מילאו את שורות העדלאידע והציתה אש ירוקה בלבבות החוגגים בנתניה.

תכנית לימודים ירוקה לאיכות הסביבה

העדלאידע תאמה את תכנית הלימודים בעיר ששמה דגש על מיחזור, שימור הטבע ואיכות הסביבה, וכוללת את בתי הספר כולם ואת הגנים כולם. התהלוכה אף נשאה את הנושא ככותרת על דגלה, והלכה לאורו.

שלושים אלף מתושבי העיר חגגו יחד עם האמנים בעדלאידע, ורקדו,שרו וצחקו יחד לאור האמונה בעתיד ירוק יותר, ובשמירה משותפת על הסביבה שלנו. מועצת הנוער ותנועות הנוער אף הם השתתפו בתהלוכה ובאירוע, ויחד עם תושבי העיר, היה נראה ששיתוף הפעולה הירוק מחלחל לעומק התודעה, ואכן גורף תגובות חיוביות ועתיד להגיע לסדר היום של כל תושב בנתניה בעקבות הפורים הירוק בעיר, שהשאיר טעם טוב על השפתיים, חרוט עמוק בלב.

הפנינג אקולוגי נוסף של העירייה בנתניה

עיריית נתניה אף ערכה הפנינג אקולוגי בנוסף לאירועי תהלוכת העדלאידע, במתחם שלולית החורף בעיר. המשרד להגנת הסביבה והיכל התרבות העירוני חברו יחד להקמת מתחם פורה ויצירתי של הצגות ילדים, סדנאות והפעלות שונות, הופעות ופעילויות רבות אחרות שהעצימו את החוויה ושמו דגש על המשך העלאת המודעות ואף יישומה בשטח, של השמירה על ערכי הטבע ועל עקרונות השמירה והטיפוח של הסביבה.

ההפנינג הירוק הפיח חיים והמשכיות בעיר נתניה ובאוכלוסייה שבה, שעברה דרך עצמה את הפעילויות, ולא רק מבעד לתהלוכה הססגונית ועוצרת הנשימה. שילוב שתי הפעילויות האלו הביא להצלחת הפורים הירוק בנתניה, ובתקווה לעוד רבים שכאלו.