יצירה בבקבוקי פלסטיק – פעילות עם ילדים

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר

על אף שמיחזור בקבוקי פלסטיק בארץ הוא אחד מהמובילים בתחום המיחזור, לא תמיד יש בסביבתנו מכלי מיחזור מתאימים לבקבוקי פלסטיק. לשם כך, ניתן לעשות מיחזור פלסטיק יצירתי שיניב מוצרים חדשים ויהווה תעסוקה מצוינת לילדים. יצירות אלה בקלות יכולות להחליף חפצים שונים שהייתם קונים וכך הם גם תורמים לטבע וגם תורמים לחיסכון כספי.

שימו לב- קצוות של בקבוקי פלסטיק חתוכים הם חדים למדי ועל כן מומלץ להדביק נייר דבק על גבי קצוות חשופים.

רעיונות למיחזור יצירתי של בקבוקי פלסטיק

בקבוק שלג- לתוך בקבוקי פלסטיק מכל הגדלים ניתן להכניס נצנצים, חרוזים, פתיתי סול וכן דמויות סול או פלסטיק קטנות בצורות של דגים, לבבות, פרחים וכו'. את הבקבוק יש למלא במים ולתוכם להוסיף מעט צבעי גואש או צבע מאכל שיצבעו את המים. כאשר ננער את הבקבוק נקבל בקבוק שלג יפיפה.

רעשן- גוזרים את החלק התחתון של שני בקבוקי פלסטיק (מומלץ לעבוד עם בקבוקי מים מינרלים) אך משאירים את הפקקים בצדדים. מוסיפים פנימה חומרים מרשרשים כגון חרוזים/ אורז/ קטניות. מכניסים חלק אחד בתוך השני ומדביקים את החיבור בנייר דבק.

ספירלה צבעונית- ניתן לגזור בקבוקי מים גדולים בצורת ספירלה בעובי של כסנטימטר וחצי. את הספירלה ניתן לקשט בטושים או מדבקות ולתלות בחדר או בסוכה.

סלסילה- חותכים את החלק העליון הצר של בקבוק קולה. גוזרים את החלק העליון הישר של הבקבוק כך שנוצרות שתי ידיות משני הצדדים. מדביקים על הקצה הגזור נייר דבק צבעוני (מפני שהוא חד) ומקשטים במדבקות צבעוניות.

עציצים- חותכים את השליש התחתון של בקבוק קולה, מדביקים על הקצה הגזור נייר דבק צבעוני (מפני שהוא חד) ומקשטים במדבקות צבעוניות. מחוררים את הקצוות ומשחילים חבל (אם נרצה עציץ תלוי), יוצרים חורים קטנים בתחתית לניקוז המים, ממלאים באדמה ושותלים את הצמח.

אדניות- לוקחים בקבוק פלסטיק מרובע (נפוץ במיצי פירות) משכיבים אותו וגוזרים את הדופן העליונה, לא לפרק את הפקק. יוצרים חורים קטנים בתחתית לניקוז המים, ממלאים אותו באדמה וזורעים זרעים כגון: חיטה, חומוס, שעועית ועוד. ניתן לשתול גם צמחי תבלין.

מתקן טישו- חתכים בקבוק שתייה כך שגובהו יתאים לגובה של גליל נייר טואלט. חותכים את החלק הצר העליון של הבקבוק כך שיכנס לתוך החלק הגזור וייצור מכסה. מוציאים את נייר הטואלט מתוך פיית הבקבוק ושולפים כמה נייר שצריך.

מוביילים- חותכים את החלק העליון של הבקבוק עם הפייה. מחוררים באופן שווה סביב הקצה החתוך, מקשטים ומשחילים דרך הקצה ההפוך חוטי דייג שעליהם השחלנו חרוזים.

צורות למוביילים- חותכים בקבוק פלסטיק לחתיכות קטנות, שופכים עליהם בזהירות מים רותחים אשר גורמים לעיוות הפלסטיק וליצירת צורות מיוחדות. מחוררים את הצורות ומשחילים על גבי חוטי הדיג.

בובות אצבע- מדביקים על גבי התחתית של בקבוקון אקטימל כדור פלסטיק המשמש כראש. מקשטים ויוצרים בובות אצבע נהדרות.

תבניות לפמוטים- חותכים את החלק העליון של בקבוקי פלסטיק קטנים וממלאים בתערובת גבס. משאירים לייבוש. אחרי שהגבס מתייבש, מקלפים את הבקבוק, צובעים בגואש ויוצרים פמוטים מרהיבים.

באולינג- אוספים 20 בקבוקי אקטימל. מעטרים אותם במדבקות וצבעי גואש. מדביקים כל שני בקבוקים דרך הפיה עם נייר דבק או דבק חם ויוצרים פינים נהדרים. מפילים אותם באמצעות כדור טניס או כדור קטן אחר.

בובה- לוקחים בקבוקון סוכרזית צהוב ויוצרים ממנו ראש. בתוך הבקבוק תוקעים קלקר ומחדירים לתוכו שיפוד עם דבק חזק. ניתן להוסיף לבקבוקון עיניים וחיוך וכן שיער מחוטי צמר. את הפקק הירוק ניתן להדביק ככובע.

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר

לוגו המרכז למיחזור

המרכז למיחזור

מחפשים חברה אמינה ומקצועית לטיפול בפסולת וגרוטאות מתכת שלכם? הגעתם למקום הנכון! אנו החברה המובילה בישראל לפינוי מתכות, פירוק ומחזור. השירותים שלנו כוללים קניית גרוטאות ברזל, גרוטאות אלומיניום, גרוטאות נחושת ומתכות נלוות אחרות במחיר הטוב ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

מדוע מיחזור הוא חיוני לקיימות ושימור מאגרי מים

מים הם משאב נדיר, ושימורם הפך בראש סדר העדיפויות ברחבי העולם. בישראל, מדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, יש חשיבות עליונה לשמירה על מאגרי המים. מיחזור מים הופיע כאסטרטגיה חיונית לשמירה על אספקת מים בת קיימא לאומה. באמצעות יישום טכנולוגיות חדשניות ושיטות ניהול אפקטיביות, למיחזור תפקיד חיוני בהבטחת אורך החיים והיעילות של מאגרי המים.

לקריאת המאמר »

נוהלי הריסה וניהול פסולת

בעולם של היום, שבו הדאגות הסביבתיות עומדות בראש דיונים רבים, חיוני לתת עדיפות לשיטות קיימא בכל התעשיות. להריסת מבנים ולניהול הפסולת הנוצרת במהלך התהליך יכולה להיות השפעה משמעותית על הסביבה. על ידי יישום נוהלי הריסה וניהול פסולת בר קיימא, נוכל להפחית את טביעת הרגל הסביבתית שלנו ולתרום לעתיד ירוק יותר.

לקריאת המאמר »

המדריך האולטימטיבי לבחירת חברת ניקיון משרדים הטובה ביותר

בכל הנוגע לשמירה על שטח משרד נקי ומאורגן, שכירת חברת ניקיון משרדים מקצועית היא חיונית. זה לא רק מבטיח סביבת עבודה בריאה ופרודוקטיבית, אלא גם חוסך זמן ומאמץ לעובדים שיכולים להתמקד במשימות שלהם מבלי לדאוג לניקיון. עם זאת, עם מספר רב של חברות ניקיון בשוק, כיצד תבחרו את הטוב ביותר עבור המשרד שלכם? מדריך מקיף זה ידריך אותך דרך הגורמים המכריעים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה.

לקריאת המאמר »

10 טיפים לשמירה על המשרד שלך נקי – חברת ניקיון משרדים פרמייר בפתח תקווה חושפת הכל

בכל הנוגע לשמירה על משרד נקי ומאורגן, אין למי לפנות יותר מאשר חברת ניקיון משרדים המובילה של פתח תקווה. עם שנים של ניסיון וצוות של אנשי מקצוע מסור, יש לנו את המומחיות להבטיח שסביבת העבודה שלך תהיה תמיד נקייה ונוצצת. במאמר זה, נשתף אתכם ב-10 טיפים חיוניים שיעזרו לכם לשמור על המשרד שלכם במצב 

לקריאת המאמר »

הכירו מקרוב את קסמם של מטבחי הגינה

הגינה היא חלק בלתי נפרד מהבית שלכם ואתם נהנים ממנה מאוד? רוצים להפוך כל ארוחה שלכם בגינה לעוד יותר נוחה? אם כך, כדאי שתדעו: הדרך הנכונה לעשות זאת היא לקנות ולהתקין מטבח גינה שימושי. מטבחי גינה זוכים להצלחה רבה לא במקרה, שכן הם נוחים מאוד לשימוש. אפשר לשלב בהם כיריים, מטבח ואפילו ברביקיו, כך שאין ספק שהשימוש בהם יכול להקל על הכנת כל ארוחה שתבקשו. זו הסיבה שבגללה היום בהרבה מאוד בתים אנחנו רואים מטבחי חוץ וגינה, אז למה שלא תזמינו גם אתם מטבח גינה איכותי?

לקריאת המאמר »

צפון -שרון

מרכז-דרום

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!