תערוכת ווטק ישראל

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר

ישראל ידועה בעולם בתור מדינה מובילה בתחומי טכנולוגיות מים, מחקרי ופיתוח של אנרגיה מתחדשת וטכנולוגיות איכות סביבה. האירוע המרכזי שמרכז את כל הידע האקדמי והמסחרי בתחומים אלו וגם מאפשר לגורמים מקומיים ובינלאומיים מובילים להציג את יכולותיהם הוא תערוכת ווטק ישראל (WATEC) אשר מתקיימת אחת לשנתיים וכוללת מציגים מגוונים וטכנולוגיות מרתקות.

תערוכת ווטק ישראל הבאה תתקיים ב-15-17 בנובמבר 2011 והיא התערוכה השישית ובמסגרתה תיערך גם הועידה השלישית לטכנולוגיות מים, איכות סביבה ואנרגיות מתחדשות. בתערוכת ווטק בנובמבר 2011 מציגות מספר שיא של חברות בשלל תחומים. תערוכת WATEC אינה מיועדת רק לשוק המקומי בישראל אלא היא כוללת חברות בינלאומיות רבות ומבקרים רבים מכל העולם, כולל מנהלים בכירים בחברות ותאגידים תעשייתיים וכן גורמי ממשלות הבאים לישראל ללמוד אודות טכנולוגיות חדשניות ורלבנטיות.

מדוע ישראל?

שוק המים הישראלי נתפש בכל העולם כחדשני ומפותח במיוחד, בזכות הידע המקצועי שנצבר לאורך שנים של ניהול מים במדינה שכונה וכמו כן פיתוחים משמעותיים מאוד בנושאים של טיהור מים, טיפול וטיהור של מי שפכים וכן הלאה – בישראל מעל 70% ממי השפכים עוברים טיהור וטיפול של מי קולחין ונעשה בהם שימוש חוזר בחקלאות ותעשייה למשל. חברות מים ישראליות העוסקות במגוון תחומים ותהליכים הקשורים במים פועלות בכל העולם ונחשבות מובילות בתחומן, היקף הייצוא הישראלי המקושר לתעשיית המים הוכפל בין השנים 2006-2009 לצורך העניין.

ישראל, בעיקר חלק מהאוניברסיטאות בה בדגש על אוניברסיטת בן גוריון בנגב, היא מובילה גם בתחום המחקר והפיתוח של שימוש באנרגיות מתחדשות לייצור חשמל – בעיקר אנרגיה סולארית. מבחינה אקדמית פותחו וממשיכים לפתח בישראל מגוון רחב של טכנולוגיות ובסיסי ידע רלבנטיים לאנרגיה סולארית ושיפור היעילות של פאנלים פוטו-וולטאיים ואמצעי ייצור תרמו-סולאריים.

גורמים אלו, לצד פעילות מדעית ומעשית בתחומי איכות סביבה וגורמים רבים אחרים, הופכים את ישראל כיעד אידיאלי לתערוכה כמו תערוכת ווטק ישראל ולקרקע פורייה במיוחד לחברות להציג את מרכולתן מבחינת יכולות וטכנולוגיות וכן לגורמים רשמיים להכיר את התחום או אפילו להיכנס לשיתופי פעולה לגבי פעילות בינלאומית בתחומים אלו.

סוג החברות המציגות בתערוכת WATEC

תערוכת ווטק ישראל היא כאמור בנושאי טכנולוגיות מים, איכות סביבה ואנרגיות מתחדשות, מדובר על תחומים בעלי רלבנטיות אדירה לכלל מדינות העולם ולעתיד העולם כולו מבחינת התנהלות סביבתית, תעשייתית, אנרגטית, כלכלית וכן הלאה – לכן מספר החברות בעלות עניין במסגרת כמו תערוכת ווטק ישראל הוא גדול מאוד. בתערוכת WATEC מציגות כיום מאות חברות וארגונים שונים שבין תחומי העיסוק שלהם ניתן למנות את הבאים:

  • חברות הנדסה למיניהן
  • חברות תשתיות הפועלות בתחומים הרלבנטיים לתערוכה
  • חברות התפלת מים, טיהור מים, השקייה, איכות מים, בטיחות ואבטחת מים.
  • התייעלות אנרגטית וחיסכון במים, ניהול מערכות הולכת מים ומניעת דליפות
  • יצרניות פאנלים סולאריים וחברות טכנולוגיות בתחום זה
  • טכנולוגיות מיחזור, ניהול מיחזור, תשתיות איסוף מיחזור וכדומה
  • טכנולוגיות מחשוב ומערכות מידע רלבנטיות לתחומי התערוכה
  • בנייה ירוקה, פיתוח בר-קיימא, חקלאות אקולוגית, זיהום אוויר וכדומה
  • טכנולוגיות נוספות של אנרגיות מתחדשות, שיפור ביצועים של אמצעי ייצור וכדומה.

ויש עוד גורמים רבים ומגוונים מאוד כך שכל אחד בעל נגיעה כלשהי לתחומים המרכזיים ימצא מידע מרתק ורלבנטי במסגרת תערוכת ווטק ישראל.

מי מגיע לתערוכה?

המבקרים בתערוכת ווטק ישראל מונים כמה אלפים בכל תערוכה, והמספר רק עולה בכל תערוכה. המגזרים מהם מגיעים המבקרים הם: אקדמיה, מנהלים זוטרים, פיתוח עסקי, בקרה ואוטומציה, ייעוץ והנדסה, הנהלה בכירה (באחוז גבוה של מבקרים), אנשי כספים, מוסדות ממשלתיים, אנשי רכש, שיווק ומכירות, אנשי מדע, מחקר ופיתוח ועובדים מיומנים מהתעשיות השונות.

פרטים על תערוכת ווטק ישראל

התערוכה מאורגנת ע"י חברת כנס ומרכז הירידים הישראלי, בשיתוף עם משרד התמ"ת. היא מחייבת הרשמה מראש ו/או תשלום דמי כניסה, מיקומה בגני התערוכה בתל אביב. התערוכה מיועדת לאנשי מקצוע רלבנטיים לתחומי העניין אך גם פתוחה לקהל הרחב. במסגרת תערוכת ווטק ישראל מתקיימת וועידה שבה הרצאות, פאנלים מקצועיים ודיונים שונים.

לאתר התערוכה בישראל

<object width='400' height='300' type='application/x-shockwave-flash' data='http://mediadownload.ynet.co.il/flowplayerlive/flowplayer.commercial-3.2.5.swf'><param name='movie' value='http://mediadownload.ynet.co.il/flowplayerlive/flowplayer.commercial-3.2.5.swf'/><param name='flashvars' value='config={&quot;key&quot;:&quot;#&#036;82d88990cf33aa2235a&quot;,&quot;clip&quot;:{&quot;url&quot;:&quot;rtmp://cp100692.edgefcs.net/ondemand/hd/1111/1611111850watecfix.flv&quot;,&quot;provider&quot;:&quot;rtmp&quot;},&quot;plugins&quot;:{&quot;rtmp&quot;:{&quot;url&quot;:&quot;http://mediadownload.ynet.co.il/flowplayerlive/flowplayer.rtmp-3.2.3.swf&quot;},&quot;akamai&quot;:{&quot;url&quot;:&quot;http://mediadownload.ynet.co.il/flowplayerlive/flowplayer.akamai-3.2.0.swf&quot;},&quot;controls&quot;:{&quot;url&quot;:&quot;http://mediadownload.ynet.co.il/flowplayerlive/flowplayer.controls-3.2.3.swf&quot;,&quot;autoHide&quot;:false,&quot;zIndex&quot;:1},&quot;hiro&quot;:{&quot;url&quot;:&quot;http://mediadownload.ynet.co.il/flowplayerlive/Flowplayer_Hiro_Ynet_2_9_12843.swf&quot;,&quot;site_id&quot;:&quot;28&quot;,&quot;flavor&quot;:&quot;YNET&quot;,&quot;AllowRegScreen&quot;:true,&quot;zIndex&quot;:2}},&quot;logo&quot;:{&quot;url&quot;:&quot;http://mediadownload.ynet.co.il/flowplayerlive/ynetlogo.png&quot;,&quot;top&quot;:15,&quot;left&quot;:15,&quot;fullscreenOnly&quot;:false}}'/><param name='allowfullscreen' value='true'/><param name='quality' value='high'/><param name='cachebusting' value='true'/><param name='bgcolor' value='#000000'/><param name='wmode' value='opaque'/></object>

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר

לוגו המרכז למיחזור

המרכז למיחזור

מחפשים חברה אמינה ומקצועית לטיפול בפסולת וגרוטאות מתכת שלכם? הגעתם למקום הנכון! אנו החברה המובילה בישראל לפינוי מתכות, פירוק ומחזור. השירותים שלנו כוללים קניית גרוטאות ברזל, גרוטאות אלומיניום, גרוטאות נחושת ומתכות נלוות אחרות במחיר הטוב ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

תערוכת ווטק ישראל

מדוע מיחזור הוא חיוני לקיימות ושימור מאגרי מים

מים הם משאב נדיר, ושימורם הפך בראש סדר העדיפויות ברחבי העולם. בישראל, מדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, יש חשיבות עליונה לשמירה על מאגרי המים. מיחזור מים הופיע כאסטרטגיה חיונית לשמירה על אספקת מים בת קיימא לאומה. באמצעות יישום טכנולוגיות חדשניות ושיטות ניהול אפקטיביות, למיחזור תפקיד חיוני בהבטחת אורך החיים והיעילות של מאגרי המים.

לקריאת המאמר »

נוהלי הריסה וניהול פסולת

בעולם של היום, שבו הדאגות הסביבתיות עומדות בראש דיונים רבים, חיוני לתת עדיפות לשיטות קיימא בכל התעשיות. להריסת מבנים ולניהול הפסולת הנוצרת במהלך התהליך יכולה להיות השפעה משמעותית על הסביבה. על ידי יישום נוהלי הריסה וניהול פסולת בר קיימא, נוכל להפחית את טביעת הרגל הסביבתית שלנו ולתרום לעתיד ירוק יותר.

לקריאת המאמר »

המדריך האולטימטיבי לבחירת חברת ניקיון משרדים הטובה ביותר

בכל הנוגע לשמירה על שטח משרד נקי ומאורגן, שכירת חברת ניקיון משרדים מקצועית היא חיונית. זה לא רק מבטיח סביבת עבודה בריאה ופרודוקטיבית, אלא גם חוסך זמן ומאמץ לעובדים שיכולים להתמקד במשימות שלהם מבלי לדאוג לניקיון. עם זאת, עם מספר רב של חברות ניקיון בשוק, כיצד תבחרו את הטוב ביותר עבור המשרד שלכם? מדריך מקיף זה ידריך אותך דרך הגורמים המכריעים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה.

לקריאת המאמר »

10 טיפים לשמירה על המשרד שלך נקי – חברת ניקיון משרדים פרמייר בפתח תקווה חושפת הכל

בכל הנוגע לשמירה על משרד נקי ומאורגן, אין למי לפנות יותר מאשר חברת ניקיון משרדים המובילה של פתח תקווה. עם שנים של ניסיון וצוות של אנשי מקצוע מסור, יש לנו את המומחיות להבטיח שסביבת העבודה שלך תהיה תמיד נקייה ונוצצת. במאמר זה, נשתף אתכם ב-10 טיפים חיוניים שיעזרו לכם לשמור על המשרד שלכם במצב 

לקריאת המאמר »

הכירו מקרוב את קסמם של מטבחי הגינה

הגינה היא חלק בלתי נפרד מהבית שלכם ואתם נהנים ממנה מאוד? רוצים להפוך כל ארוחה שלכם בגינה לעוד יותר נוחה? אם כך, כדאי שתדעו: הדרך הנכונה לעשות זאת היא לקנות ולהתקין מטבח גינה שימושי. מטבחי גינה זוכים להצלחה רבה לא במקרה, שכן הם נוחים מאוד לשימוש. אפשר לשלב בהם כיריים, מטבח ואפילו ברביקיו, כך שאין ספק שהשימוש בהם יכול להקל על הכנת כל ארוחה שתבקשו. זו הסיבה שבגללה היום בהרבה מאוד בתים אנחנו רואים מטבחי חוץ וגינה, אז למה שלא תזמינו גם אתם מטבח גינה איכותי?

לקריאת המאמר »

צפון -שרון

מרכז-דרום

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!