מיזם חדש של חברת פפסי מבטיח פרסים תמורת מיחזור מכלי שתייה

להצערת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר

חברת PepsiCo בשיתוף עם חברת Waste Management, יוצאות במיזם חדש בארה"ב שמטרתו להכפיל את כמות מיחזור מכלי השתייה במדינה.

האמריקאים ידועים בהרגלים הירוקים שסיגלו לעצמם בכדי למזער את הנזק העצום שהתעשיות האמריקאיות יצרו לאורך השנים ברחבי העולם. מרבית האמריקאים ממחזרים באדיקות, מפרידים פסולת ביתית ומשתמשים בשקיות נייר לשינוע מוצרי המזון בדרך מהסופר אל המקרר הביתי.
אולם, אפילו האמריקאים מתקשים למחזר בעת בילויים בחוץ. במרכזי הקניות, באצטדיונים ובפארקים הציבוריים, אפילו הממחזרים האדוקים ביותר מוצאים עצמם משליכים בקבוקי שתיה ריקים לפח האשפה הכללי. הדבר נובע מהעובדה ששטחים ציבוריים אלו, על פי רוב, לא מציעים אפשרות מיחזור נוחה ופשוטה עבור אותם מכלי שתייה.

ענקית השתיה PepsiCo וחברת Waste Management הגיעו להבנה הבסיסית שעל מנת לעלות את אחוז מכלי השתיה שמגיעים למיחזור חייבים לספק דרך פשוטה וקלה למיחזור גם במקומות הציבוריים. בעקבות הבנה זו יצאו החברות במיזם ראשון מסוגו, שנקרא – The Dream Machine.

מכונות החלומות של פפסי היא מכונת מיחזור אוטומטית פשוטה לתפעול ודומה למכונת ממכר משקאות רגילה. כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על מסך התצוגה, לסרוק את הברקוד של המיכל שמיועד למיחזור וברגע שהמכונה מזהה את המוצר להכניסו לפתח המיועד במכונה.

מכונות החלומות עתידה לשנות את הרגלי המיחזור של האזרחים האמריקאים ולהוות פתרון לבעיית המיחזור בחוץ. מטרת המכונה לספק אלטרנטיבה פשוטה ויעילה למיחזור בקבוקים מחוץ לבית ובכך לעלות את אחוז מכלי השתיה שמגיעים למיחזור כמעט פי שניים.

החברות האחראיות הבינו שמעבר לנוחות ונגישות עליהן לספק גם תמריץ שיסייע לעודד יותר ויותר אנשים להשתמש במכונות המיחזור החדישות, הבנה זו הובילה ליצירת מנגנון הטבה למשתמשי המכונה.
לאחר הכנסת בקבוק השתיה למכונת החלומות תוכלו לבחור בין קבלת שובר הטבה או קופון במקום לבין צבירת נקודות בחשבון אישי – נקודות אלו מאפשרות רכישת מגוון שוברי מתנה באתר אינטרנט מיוחד שמיועד לניצול הנקודות הנצברות.

בנוסף, מבטיחות החברות להעביר אחוז מרווחי המיזם לטובת סיוע ליוצאי הצבא האמריקאי הנזקקים, אכלוסיה חלשה וגדולה במיוחד בחברה האמריקאית. חברת פפסי מתחייבת בפני הצרכנים שככל שיותר מכלי שתיה יגיעו למכונות, כך תתרום החברה יותר עבור התמיכה והסיוע לאוכלוסיות החלשות.

על פי התוכנית המכונות עתידות להפרש ברחבי קליפורניה כבר בקיץ הקרוב. המכונות יוצבו במגוון מקומות ציבוריים כדוגמת מרכזי קניות, מרכזי תרבות, אצטדיונים ופארקים ציבוריים.
כל שנותר לנו הוא לקוות שגם אצלנו ירימו את הכפפה ואולי בקרוב גם אנחנו נוכל ליהנות מאפשרויות מיחזור פשוטות,נוחות ומתגמלות.